Humla suser og det er VÅR….snart!

Reklame | Rito Hobby

 

 

Teller kjapt på fingrene…1,2,3,4……KUN 16 dager igjen, og da er det 1.VÅRdag! Kor herlig! Woop Woop! Som vanlig er eg litt tidlig ute, men sånn må det være og siden eg er evig optismist så funker det helt fint 🙂

 

 

Alt i innlegget er perlet med HAMA MIDI som eg får tilsendt fra RITO HOBBY.
Vil du perle store figurer bør du absolutt plukke med deg minst 10 perlebrett.

 

 

 

 

Det er i det minste vår her hos oss, snart er det påske og mye mulig noen figurer blir bytte ut 🙂
Enn så lenge skal det være full “blomstring” 🙂

 

 

 

 

Alle de store figurene er design av Anja Takacs, og alle hennes bøker er virkelig verdt å ha i bokhylla 🙂
De er et eventyr alle som en!

De små figurene (De bittesmå altså) er random figurer og på frihånds perling

 

 

 

 

De 2 små Lama er i orginal størrelse, men eg ville ha de STORE, det samme gjelder for hane, høne,
kylling og pinnsvin – Samt måke og Bie som surer rundt! Alt har eg forstørret selv.

 

 

 

Rito Hobby har absolutt alt du trenger til å lage din egen VårVegg!

 

 


Eg monterer alt opp med Nanotape, men små figurer
og detaljer fester eg med HEFTMASSE

 

 

 

Å forstørre et perleri er noe du kan gjøre med alle figurer og mønster. Eg var på jakt etter store sauer og kom på en teknikk eg har brukt når eg strikker: Grafisk Gobelin, det kan fint overføres til Hama Perle. 1 perler = 4 perler. Dvs at hver prikk i et mønster skal være 4 perler og ikkje bare 1. Da blir figuren 4 ganger så stor som orginalen
og det er 4 ganger mer arbeid *ler* Eg ble strålende fornøyd og eg fikk den størrelsen eg var på jakt etter!

Spørsmålet nå er…Hva i alle dager skal eg perle nå??
Eller, kanskje eg skal ta noen dager med strikkepinnene…

 

 

 

HA EN FLOTT KWELL
Snart Vår!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg