Husker du denne? -Du rekker den før jul!

Designet av Claire Garland

 

Første gang denne ble publisert gikk folk generelt av hengslene og når den i tillegg var gratis ble det kaos *humrer hjertelig* Men akk den er jo så nydelig ♥ Tenk deg denne liggende på ei skinnfelle på sofaen i jula, ikkje sant?
Blir virkelig flott som koselig julepynt. (Nå er den ikkje gratis, men koster kun noen kroner)

 

 

 

Designet av Claire Garland

 

Den strikkes i KidSilk, BabyAlpaca Silk og Flora fra Drops ♥ Snakk om å kan kose seg med go`saker ♥
Hele “Bambien” blir ca 40 cm så det er ikkje snakk om at han tar fra deg sofaplassen, men se på den da??
Awww
sååå nyyydelig!

 

WHITE BUCK
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

Altså, min dag ble som følger: Eg ryddet mens eg ventet og eg perlet eg mens eg ventet! Det er ei mara å vente på at det skal plinge i PostApp`n! Eg hadde planer med Dib kl 15 så håpet var jo et pling innen eg var ute å kjørte, og det kom!! Alle de gangene eg har ventet i spenning på en pakke kommer ikkje plinget før i 17-18 tiden, men ikkje i dag! JuHuuu Altså, først hentet eg Dib på jobb og så litt farting, eller…farting og farting….det var jo midt
i rushet! Me snakker 40 km/t på motorveien….Say no more, men koselig likevel. Etter på var det rett på posten for nå har eg altså fått den siste boka til Anja Takacs: Perletid og eg er godt i gang med den først Zombien!
Woop Woop så kult! Planen er å bli ferdig med alt av Halloween før helga for så skal å montere opp alt ute,
og såååå er det full fart med Jula 🙂

Men men nå skal eg benke ved spisebordet igjen og legge litt perler 🙂

 

 

KOS DEG VIDERE
OG SOVE GODT ETTER HVERT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. utrolig søt bambi :=)skulle gjerne strikket den eg,men blir nok ikke ,en hue til meg selv derimot ønsker eg meg ,har 2 farger tynt garn p nr 2,5 og 3 har du tips til en slik oppskrift ?

Siste innlegg