Hva er det med denne høna!?

Designet av Annette Corsino

 

Daglig den siste uka har denne høna poppet opp i Ravelry feed`n min…Tenk det du, ei høne ruver ganske høyt på topplistene som også finnes der 🙂 Men ok, sånn sett passer det jo fint med ei høne nå om dagen, påsken er tidlig i år så det er bare å få sving på strikkepinnene 🙂 Garn og pinnetykkelse betyr ikkje såå mye på denne høna, kommer an på hvor stor du vil ha den 🙂

 

 

 

Designet av Annette Corsino

 

Egentlig trenger det ikkje være påske en gang for å strikke denne høna, dette er ei spesiell høne ser du…!
Direkte oversatt er dette ei “Emosjonell støtte kylling”.

“Life is Hard. We all need a chicken to make it all better! You can create your own magical comfort chicken, that doesn’t need a permit to always be with you! It is loveable and huggable and you don’t even have to feed it to love you back! Mine is named Lindsey LoHEN!” – Sitat designer

“Livet er hardt. Vi trenger alle en kylling for å gjøre det hele bedre! Du kan lage din egen magiske komfortkylling, som ikke trenger tillatelse for å alltid være med deg! Den er elskelig og klembar, og du trenger ikke engang å mate den for å elske deg tilbake! Min heter Lindsey LoHEN!”

 

Alle trenger me noe å kose med en gang i blant, så hvorfor ikkje bare strikke sei ei høne, eller 10 🙂

 

EMOTIONAL SUPPORT CHICKEN
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

I dag var eg tidlig på`an…05:15 våknet eg, ikkje bare det, men eg sto opp også!! Om eg følte meg uthvilt vet eg ikkje, var rimelig mørbanket i hele kroppen faktisk! Hadde migrene i går, noe som forøvrig er veldig lenge siden…fortsatt like upassende og irriterende når det skjer...Heldigvis klarer eg å sove meg gjennom det meste så det var det eg gjorde i går…Sov i 2 lange økter og sto opp nærmere halv 9 i går kwell, klarte å holde meg våknet til ca kl 1 i natt før eg la meg igjen – Rart at hofter og rygg føles mørbanket?? Hodet føles bedre i dag, ikkje så intenst, vet ikkje hvor mange ganger eg måtte smøre nakken i går, den var som en stiv stokk. Jaja, nå håper eg det blir år til neste gang. Skulle jo vært på tur i går, men den utgikk jo….Skulle vært på tur i dag også, men måtte si nei i går kwell så det ble en kombinasjon av mitt hodet og glatte veier i distriktet at turen i dag utgår. Hvem vet? Kanskje eg tar broddene på i løpet av dagen og tar en tur fra døra vår? Gudene skal vite at det hadde vært godt! Faktisk er det meldt sol og minus 1 i dag, får se dagen an når det lysner 🙂

 

 

HA EN FIN VINTERDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg