Hva fikk du til bursdagen?

 

I dag ble det feiring av bursdagen min sammen med ungene og eg tenker det er en litt morsom greie å vise frem litt gaver 🙂 Det som er greit med ungene er at hvis eg har noen ønsker så er det det eg får 🙂 Det er som å legge inn en bestilling *fniser* Siden de fleste gavene var noe eg kunne ha på meg var det like greit
å bare kle seg opp i alt, hvorfor ikke liksom!? En lite fotoseanse på terrassen er da helt innafor syns eg?
Fint vær og god temperatur 🙂

 

 

 

 

Av Ali og ungene fikk eg staver (Som er til bruk i fjellet, aller helst nedover, eller i veldig ulendt myrterreng) Lange gamasjer fikk eg også (De kan eg hente på posten mandag) Absolutt noe eg trenger….
spør hvem du vil *ler*

Eg kjøpte meg en hoftesekk i fjor med en flaske, men etter at eg begynte å gå extra lange fjellturer med søs har eg jaktet på den “perfekte” doble hoftesekken uten hell…Turer over 4 t, har eg funnet ut, da er det for lite med en flaske og eg må begynne å drikke av søs sine flasker! Søs og svoger fikk tak i dobbel hoftesekk så nå er eg godt rustet! Her kan jo også ha f.eks 1 termos og en med vann, alt etter som 🙂
+ eg får plass til helt regntøy—> Praktisk!

 

 

 

 

 

Åååå men vettu!??? VETTU HVA eg fikk her om dagen!?? En fantastisk HOODIE fra SillySanta av Vivian! Den dama der kjenner virkelig mine behov! Det må eg si! Eg kjøpte meg en i fjor, men den var så tjukk at eg nesten ikke kan bøye armene! Denne rosa her er helt perfekt, mye tynnere og mye mer anvendelig å bruke,
så Tusen Takk Vivian! ♥ Utrolig myk og kosete kan du tro!

Eg kom inn i stua kledd som dette og Ali spør: “Kor skal du?” Eg skal ut å gå en tur, svarer eg. “SÅNN??” Skal du gå ut sånn!? Så formelig svetteperlene kom i pannen på han! haha Sannheten er jo at fint kunne gått meg en tur i dette, om det hadde vært så praktisk fornuftig vet eg jo ikke! Men altså,
man kommer langt med veldig gode sko!

 

 

 

 

 

Forrige helg fikk eg også gave fra Bunny, den har eg vist her før 🙂 Duftpinnene er i full sving her på Hobbyrommet, Koppen er i daglig bruk og 2 poser av godisene er spist opp!

 

 

 

 

 

Dib og eg var ute å hentet krabben i dag, svippet innom Mega fordi han ville prøve å “lage” blåskjell.
Det hele ble vellykket, men det var mye skjell igjen likevel…Har renset de og me skal teste å lage blåskjellsuppe i morgen…får nå se hvordan det blir 🙂

 

 

 

 

Skikkelig oppdekking og me ble ganske så mette ja…

 

 

 

 

Usikker på hva som skjedde her…!??

 

 

 

Snakk om kortreist mat!

 

 

 


Fikk også en skjønt plante/blomst av søs + masse godsaker som hun har laget fra frukt og bær på hytta 😀

 

 

 


Velbekomme og takk for i dag!

 

 

 

 

Eg bakte ingen kake, men me har maulet sjokoladeis mer eller mindre hele kvelden!
Jepp, akkurat det har me gjort! Var så godt atte! Nå blir det en time eller 2 her på Hobbyrommet,
stille og rolig med serie før eg daler i seng!

 

 

 

 

HA EI GOD NATT

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer
    1. Digger serveringen din. Og kaker er jo bare oppskrytt. Herlige bilder av solstråle og de praktiske gavene

      1. Ja den er som å ha på seg en fluffy og kosete sky, du bør anskaffe deg en til vinteren! Da trenger du ikke et pledd når du skal lade, bare trekke beina opp og dale ned 🙂

        1. Jeg har ingen rosa men en lignende i hvitt.
          Og så har jeg to “pledd med ermer.” De er laange sånne hootier med teddypels ini og fløyel på usiden – og kjekk lomme på magen hvis man tusler litt rundt i huset og skal ha med seg ting og tang.
          Men jeg har funnet ut at slikt får an aldri for mange av. Så kanskje jeg skaffer meg en rosa en og.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg