Hva gjør du en fredags kwell?

Reklame | Rito Hobby

Foto: Vibbedille

 

Om du har behov for en ny, eller en til hobby nå utover høsten kan eg jo faktisk på det varmeste anbefale
å få i hus noe Cernit Leire! Ahaa eg er jo hektet eg vettu og tillegg til egen galskap så er jo som eg nevnte tidligere også RITO HOBBY med på leken – Må jo bare elske det!

Finnes vel egentlig ingen grenser for hva som lages, bare til å fyre opp fantasien 🙂 Eg har vel mer enn mindre “spesialisert” meg på Maskemarkører og Veskepynt/Nøkkelknipper. Alle figurene i dette innlegget blir
å finne på Strikkefestivalen i Stavanger 😀

 

 

 

Foto: Vibbedille

Foto: Vibbedille

Foto: Vibbedille

Foto: Vibbedille

Foto: Vibbedille

 

Så ja, dette ⇑ blir min fredags kwell –
Skal sitte her å montere og se på serie 🙂

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

På vei fra sykehjemmet nå i kwell svippet eg innom Rema for litt kos, Helg er Helg! Det er viktig å koble helt ut når man står i tøffe dager så det skal eg gjøre nå i kwell. StoreSøss tar kwell/nattevakt og eg drar ut igjen i morgen formiddag ca. Me er nok i innspurten nå vil eg tro for me har ikkje hatt kontakt med mor mi siden i går kwell ♥
Det viktigste nå er å holde henne smertefri og det ser det ut for at me klarer, fantastisk personal på den avdeling på Sola Sykehjem. Veldig takknemlig for det ♥

 

 

LAG DEG EN
FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

18 kommentarer
    1. Føler med deg❤️ Ja, det er veldig viktig å kunne koble ut på tøffe dager, da er det fint å ha en hobby som en kan pusle med.
      Nydelige ting du lager, gleder meg til å se alt på Strikkefestivalen❣️

    2. Masse varme tanker til deg og din familie❤️. Håpa du klare å koble litt ut i hobbyboblen din ikveld😘❤️

    3. Go klæm til dokker alle. Jeg hadde 5 dager uten kontakt 💛 ta vare på deg selv innimellom slagan. Husk å spis og drikk, våre egne basale behov blir glemt.

    4. Føler med deg og dine🌹Min tanker går til deg og dine. ❤️Ord blir så få når en sitter i det.
      Så godt at du har noe annet og kan koble av litt og kan hende få deg noen timers søvn. Fikk det du hadde laget til meg så nå har jeg to små puser på armen🐈.
      Håper du får en god natts søvn.
      Klem fra meg.

    5. Huff dette var leit at det går så fort. Joda, trøst å vite at det er smertelindring, men utrolig tøft for dere. Så godt at du klarer å fokusere på hobbyen din. Sender over mange varme klemmer.
      Liv

      1. Takk skal du ha <3
        Men egentlig så har det sikkert ikkje gått fort, det er vel mer at me fikk vite det alt for sent og v en tilfeldighet. I dag er det akkurat 1 mnd siden hun fikk beskjed at de hadde sett noen på den ene lungen og 2 uker siden diagnosen ble serverte. Hun har nok hatt det minst 1 år, men ingen har oppdaget det.

    6. Varme tanker og masse klemmer til deg.Pass godt på deg selv i denne tiden ❤️❤️❤️❤️❤️

Siste innlegg