Hva gjør du på en søndag?

Reklame | Rito Hobby

 

Ingen tvil om at det er en sløv søndag fra min side….Fullstendig kaputt! Men, aldri for sliten til å surre her inne på Hobbyrommet. Så lenge eg har sovet nok er senga aldri et alternativ for å koble av 🙂 Skal ut en tur senere faktisk…bare en kjapp tur og så tilbake til perlebrettene.

 

 

Alt av Hama Perler og brett er eg så heldig å få fra Rito Hobby,
hobbybutikken som har alt til de fleste hobbyer
🙂

 

 

 

 

Akkurat nå befinner eg meg ute i verdensrommet…Muligens en grei plass å være i dag *ler* Stille og rolig 🙂 Akkurat nå er det hele planetsystemet som skal perles, jepp…Litt av en jobb, men så avslappende og kjekt!
Aliens får et dryss med GLITTER og de blir riktig så skjarmerende – Et glimt i øyet der ja ♥

 

De aller fleste bøkene eg bruker finner
du selvfølgelig her inne
hos Rito 🙂

 

 

 

Den “Magiske Skogen” begynner også å ta seg til og blir nok ganske så magisk til slutt 🙂
Inni mellom dukker eg under Havflaten også!

 

 

 

 

Bare litt tips til slutt; Eg bruker utelukkende nanotape når eg henger opp perlerier, både inne og ute 🙂 Men, alltid et men…når det gjelder slike bitte små ting som dette er det veldig knotete med nanotape….

 

 

 

 

…da bruker eg bare en lite klatt med litt Heftemasse 🙂 Dette fungerer også helt flott ute, også til store figurer 🙂 Litt smak og behag hva man ønsker å bruke.

Tenker eg bare surrer videre i denne bobla mi, mandag i morgen og selv om me er ferdig
med jobben me har gjort blir det spennende fremover!

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Denne søndagen e brukt på å reise him fra Kreta🥲. Litt strikking innimellom blir det alltid

    2. Surrer ikke rundt her. Sitter og koser meg med sport og strikketøy. Selbuvotter og håndball gikk helt greit, utrolig nok.
      Nå en liten pause før Norge skal på banen.
      Herlig perlerier.
      Klem fra Liv

Siste innlegg