Hva gjør eg nå??! -Farlig med garn på salg!

 

I dag altså, i dag kom pakken med alt Mini Sterk garnet som eg raket til meg på salget….Nå er spørsmålet: Hva gjør eg?? Hvor i alle dager skal eg få plass til dette, veldig dårlig planlagt kan du si…En ting er sikker, eg skal ikkje åpne de fra plastikken før de evn skal brukes, enklere å stable når de er som dette, men de trenger hylleplass…Hmm Dvs eg garantert har noen vanskelig valg foran meg,
hva får bli og hva må reise videre…!?

 

 

 

 

Som vanlig blir fargen litt feil på bilder, dette er turkis og det eg kaller for kongeblå (Klar og skarp blåfarge)
Disse 2 sammen i et eller annet blir bra!!

 

 

 

 

Veeell…du skal slippe å telle...det er 110 nøster, 5,5 kg…Å ja, du kan være sikker på at det etter hvert blir litt give away, klarer aldri i livet å strikke opp alt dette! Nå er det slutt på garnshopping for ei stund,
dette er jo ikkje det eneste vettu...

 

 

 

 

Kjøpte jo også Mini Sterk fra diverse butikker før det store kjøpet…Det er vel va 100 nøster til sammen…
Ja ha…Starte butikk sier du!? Hmm tror ikkje det, selv om noen faktisk mener at eg bør overta garnbutikken her i Tananger!! Den har nemligen fått veldig begrenset åpningstider (2 dager i uka, på et senter!?!) Vil tro at den er på vei ut om ingen tar grep der, men nei, det blir ikkje meg. Har aldri hatt DEN drømmen, selv om det garantert hadde vært gøy. Hadde eg vært så heldig å kunne ha gått i ut i jobb skulle eg brukt yrket mitt 🙂

Men ok, nå må eg studere den garnhylla mi, sjekke litt om eg kan rense ut og tømme et par…Gudene vet…Tror eg må ta meg litt is først, mens eg tenker

 

 

 

 

Har i allefall funnet meg 2 gensere eg kunne tenkt meg…Cortina til venstre og Ultimate genser til høyre, på den siste der har eg jo muligheten til å mekke mitt eget mønster om eg vil. Eneste minuset er jo at begge starter nede…Liker best å strikke Top/Down, da sitter genseren så mye bedre – På meg.

 

 

 

 

LAG DEG EN KOSELIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

8 kommentarer
    1. Sånn e eg også. Handler garn på salg uten noe plan for garnet.Men det kommer til nytte når mine barn kommer på besøk, og raider garnlageret til mor. Eg e begynt nu og ta vare på garnlivet og snurrer en tråd av fargen ,da fargene på nettet blir feil når pakken kommer. Det går seg til på veien .

    2. Du blir ihvertfall ikke tom for garn hvis du får en god ide!! 😅 Så mange fine farger 👏
      Æ har det litt motsatt av dæ, æ handler sjelden noe hvis æ ikke har et mønster på forhånd bortsett fra noen nøster til votter eller sokker. Det resulterer i at æ ikke har plassproblemer ihvertfall 😅😅 Men…æ ser for mæ at det må være deilig å ha så mye å velge i 🤩
      Ha en fin kveld 🤗

    3. 😂 er så fort gjort å gå på en garn smell. Når det gjelder genserne kan du «hakke» de og begynne øverst. Lage din egen vri😉 Kos deg med mange timers lykke😃

    4. ja ja det er bare å legge opp til ett eller flere nye strikkeprosjekter ser eg :=) men så herlig ,sånn liker eg å shoppe når vi er på Sandnes ,da tar vi turen til Oltedal garnoutlett

    5. Wow for èin lykke! Så mykje fint garn! Er Sterk og Mini Sterk omtrent likt? Har ikkje strikka i Mini Sterk, men synes Sterk er kjempegodt å strikke med! Nyt fargane!

Siste innlegg