Hva har du brukt lørdagen til?

 

Selv om eg kastet bort hele formiddagen og sov til halv 12 syns eg selv eg har fått gjort en del 🙂 Foruten å har ryddet litt + laget burgere til middag har eg fått gjort en del på Hobbyrommet også…Eller, mye og mye, eg diller jo sånn at det tar egentlig tid uansett hva eg gjør, er en del av kosen det syns eg.

 

 

Har montert en del +

 

…nye kreasjoner har blitt har blitt lakket og lakket…Så i bunn og grunn tar dette tid, ikkje minst i tørketid. “Dingsene” over er ganske små, men vil tro ideén til slutt vil bli ganske morsom 🙂

 

 

 

 

Det som er til overs av avkapp og sånn blir fort til unike og fine perler,
unødvendig å kaste, men det er jo like mye arbeid med dette *ler*

 

 

 

 

Er jo bare å fylle opp snopeskåla nå! Tja, siden det er et magert innhold på Tv så surrer eg meg nok inn igjen på Hobbyrommet – På tide å montere noen flere dubbedingser 🙂 Timene flyr der inne, det er heeelt rolig i heimen
og
Outlander surrer på skjermen – Den serien altså! *Hjertesukk*

 

 

 

 

Siden eg fikk en del Sølvdubbeditter i går ble det noen armbånd i sølv, de finner du HER INNE – Er flere som har etterlyst det, ser jo etter noen runder med bestillinger at veldig mye av Charmssortimentet er med gulldetaljer…? Personlig liker eg i grunnen best sølv så da var det jammen bra at eg gikk fullstendig på trynet inne hos Aliexpress i dag! Oh My! Men først var eg litt smart…Turen gikk først til Wish, la i kurven alt eg hadde lyst på, alt var med Frakt…Sluttsummen ble ca 300 kr i varer + nesten 300 i frakt….IKKJE SANT! Ok, laget meg en konto på Aliexpress, så jo at veldig mye der var Free shipping og ikkje minst var det mye som var gratis (eller kostet kun et par kr) siden eg shoppet for først gang. Eg puttet alle de der “gratis” tilbudene for førstegangsshopper i kurven (Hvis det var noe eg likte da) + eg fant alt som eg hadde lagt i kurven på Wish…ALT eg hadde i kurven var Free shipping og det ble MYYYE, totalt ble det bestilt fra 15 forskjellige selgere (flere småpakker fra hver) Eg likte godt måten det var lagt opp til i handlekurven! Betalt (Heldigvis var det PayPal) til en og en selger av ganger, gikk knirkefritt: 30 kr til den, 40 til den, 70 til den osv….Totalt handlet eg for 470 kr og helt uten frakt. Litt usikker på om VAT er inkl? Trooor ikkje det, om så er blir det ca en 120 kr å betale ved ankomst. Uansett blir det billigere enn Wish, for hver enkelt ting eg kjøpte var billigere her så da satser eg på en solid pakke om ei stund med masse gøy oppi 🙂 Når alle hobbybutikkene kan shoppe fra Kina så kan eg også, t.o.m Stoff&Stil selger jo de samme charmsene som eg kjøpte fra Wish! Eg fant de, pakket 4 og 4 i posen og kostet 59 kr, eg betalte vel ca det samme men fikk ca 20 i posen. Jadda jadda, blir spennende!

Nei nå må eg inn å se videre hva Claire og Jamie driver på med i Paris…Ikkje sant!??

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibebdille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg