Hva har du gjort i helga da…?

 

Nja, jooo….eg så ei stilig kake som eg tok å forminsket sånn ca 1000 ganger…..Ånei, eg har aldri vært god
i matte!
*ler* Men, ja…Eg så ei stilig juletrekake som eg tryllet om til noen ganske så stilige maskemarkører 😀 Mine juletrær er sånn fra 1 til max nesten 2 cm lange, er jo en grei markør på enten tjukke strikketøy,
eller bare som en startmarkør.

 

 

 

 

På kaka som eg kopierte var det Non Stop som var trykket på, eg satt å trillet bittebitte små kuler (typ 1mm) som eg trykket på som som skulle være julekuler på treet….tålmodig vettu…Nå er alle juletrærene ferdig, skal bare ha strøk nr 2 med lakk og sååå skal alt monteres 🙂 Jepp, dette ER smått, det en nål selve treet er
festet på for å bevare hullet under steking.

 

 

 

Som eg viste på Snapchat fikk eg ikkje tak i vanlig grønn Cernit, kun en skarpt nesten neon grønn (Til venstre), blandet inn litt mørke brunt og en dæsj med hvit så ble det grantregrønt 🙂
Uansett, eg må ha tak i en hvit for å kunne lage en type figur til…

Eg har montert, montert og montert…Ja eg har så og si brukt opp alle ringene eg kjøpte før helga! Spørs om eg ikkje trenger noen til ja..Sånn er det når dilla kicker inn 😀 Vel vel, eg får ta å lakke resten så får me sjå hvor mye det blir til slutt. Har fått Dib hjem forresten, var ute å hentet han i ettermiddag.
Formen er fin og nå skal han slappe av noen dager 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg