“Hva har du gjort i natt da, Vibbedille?”

 

Du kjenner til “Skal bare?” Oj Oj Det er sååå farlig med “Skal bare”...Kan snakke for meg selv,
men når eg starter me det der så kommer eg meg aldri i seng…
Skulle bare ta å rydde noen av de småskuffene eg har her på Hobbyrommet….

 

 

 

 

…har noen skuffer kan du si, og eg aner jo ikkje hvor noe er...Eg vet sånn noenlunne hva eg har, men i hvilken skuff!?? Vel, da er det ut og inn med alle skuffene….Å nei, eg kommer ikke til å sette lapper på alle skuffene 🙂 Anyway, eg dro ut noen skuffer med ferdigmalte steiner opp i…Da fikk eg en ide!?! Der med havnet eg ut på trappa da vettu, vindstille om kvelden så da satte eg i gang med å lakkere sånn midt i natta!
Steinene ble så skinnende og flotte atte!

 

 

 

 

Samme med disse steinhjertene som eg har støpt. Ja jo, mulig de ser enkle ut, men eg lover: MYE jobb, MYYYE jobb! For å få de sååå blanke, glatte og fine krever virkelig tålmodighet…Her gjelder det å ikke skynte seg 🙂 Venter på mer støpemasse, like greit at de ikke kom før helga for eg har ikke tid å støpe likevel….
Så da blir det flere hjerter til uka! Har 5 hjerter til nå, i forskjellige farger – Alle like fine!!

Er sånn halvveis i farta for eg skal ut på tur! Det er meldt sol og nesten vindstille så da blir det ut på ei jærstrand da vettu!! I dette øyeblikket er det helt overskyet, men eg håper det letter slik at eg kan sole meg litt i samme slengen, det er deilig! Før eller etter tur må eg svinge innom Lyreco en kjapp tur…har en liten plan ser du… 🙂 Tutte-luuuu!

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
      1. De ble ikkje så verst nei, takk skal du ha 🙂 Klør etter å støpe noen flere, må jo prøve noen farger til, helst alle 🙂

Siste innlegg