Hva har du i strikkeveska?

 

Så ja, hva har du egentlig i strikkeveska de? Uten om det som er en selvfølge da? Eg har funnet en fin metode for å opprettholde ei fin og ryddig strikkeveske, det er eg nødt til siden eg har den fineste strikkeveska som finnes 🙂 Den er det Aud som har sydd, hun kan sy hun! Ja hun hekler og strikker også, men se så heldig eg var! MIN egen strikkeveske ♥ Den er stor nok til å ennå romme genseren eg strikker på og den passer nok en stund
til siden garnet er lett og tynt.

 

 

 

Laaang og deilig hals som er skikkelig myk! Ja eg syns jo garnet blir bare mykere og mykere jo mer eg strikker *Liker*. Til opplysning så er det Tukuwool eg strikker med, mitt aller første møte med det
og definitivt ikkje den siste!

 

 

 

Gleder meg til å straks begynne å innlemme litt farger! Mmm skulle ønske det var noe mer mønster på genseren, men men eg får nyte fargene litt extra på det lille som skal strikkes

 

 

 

Eneste grunnen til at eg klarer meg med denne lille strikkeveska er fordi eg har….

 

 

 

…DENNE! *ler* Jepp, det begynte så fint vettu, denne skulle eg kun ha det mest nødvendige oppi og når eg legger meg om kvelden skal strikketøyet opp i – Ergo blir det ikkje rot…Hmmm blir ikkje sånt vettu, kun den første uka det fungerer! Har man god plass, ja da fylles det opp og i dag kunne eg ikkje legge på lokket! Da MÅ man rydde! Var jo synd eg ikkje kom på å ta bilde av alt som hadde samlet seg, men der var det mye eg ikkje trenger når eg strikker. Det er liksom så enkelt å bare lette på lokket og smette ned i noe eg ikkje gidder rydde på plass…You know…?

 

 

 

Vel, det ser jo ganske så bra ut nå…gjenstår å se hvor lenge det varer! Men her har eg vel de viktigste tingen eg skulle trenge når eg sitter her. Eg har jo Garnrommet hvor alt egentlig hører til, men eg gidder jo ikkje springe inn dit for hver minste lille ting. Det eneste er ikkje trenger opp i her må være den der Legoeska hehe Den ligger der
i grunnen bare fordi eg ikkje skal legge den et sted eg ikkje husker etterpå 🙂 Som sagt, får se hvor lang tid det tar før boksen igjen er smekkfull!

Har i grunnen nesten nettopp kommet hjem, dagen var liksom så stille og rolig, ja eg satt å strikket å slappet av. Plutselig kom Ali og ville handlet i dag og da var kl halv 5, noe sent mente eg da, men det er noe med å slippe
å styre ut på en fredag. Jaja, me kom oss nå ut, det ble mørkt og det begynte å regne…så trist i været! Inne på butikkene der i mot fikk eg jo søren meg et snev av julestemning!! I OKTOBER haha Tror egentlig det bare var noe med lyset kanskje? Eller at det bugnet med klementiner? Jaja godt å få det gjort,
ble litt handling til mor mi også så me var innom henne på vei hjem.

Begge ungene jobber til kl 20 og straks er det middag; Kjøttboller i brun saus med poteter, brokkoli og gulrøtter – Nesten for nattmat å regne 🙂 Har tent masse lys og skal nå straks innta kwellsroen 🙂

Men du? Hvis frem strikkeveska de du også! Få se!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. det var litt av hvert i din strikkeveske ja ,alt fra lego til servietter :=) jeg kan godt ta bilde av min strikkeveske ,det får bli i morgen i dagslyset,har ryddet min siden jeg skal gjennom en fotopperasjon i desember,da må mye ryddes før den datoen,så har jeg 2 vesker stående ,for jeg må ha strikketøy og nøster klart når jeg sitter her nyopperert :=)

Siste innlegg