Hva med en hals? -Eller 2?

Designet av Michelle Muskett

 

En god hals er ofte bedre og enklere å bruke enn et langt skjerf, dessuten går det kjappere 🙂 En hals som dette kan like gjerne bare vært til pynt inni jakken, bare fordi...enn at den må varme 🙂 Eg liker halser som dette og eg er veldig glad i I-Cord snorer. Før pleide eg strikket de snorene for hånd, ja på sånn pinnenr 2, men så innså eg at det var galskap og fikk i hus ei mølle! Nå kan eg strikke kilometer med I-Cord uten så mye å kjenne det i lilletåa en gang!

 

 

 

LOCKSIDE TUNISIAN COWL
Bildet over
Str: S – M – L

 

 

(Ja eg er ganske irritert på den nye reklamebolken her til Blogg.no -mest irriterende om du er på pc!
De holder bare på å teste det ut, eg har gitt dem min mening så får me sjå hva det blir til)

 

 

 

Designet av Michelle Muskett

 

Samme type, annet mønster. Skal det være en gøyal hals? En lekker? Vel, grenser er til for å pushes så lag deg en samling! Julegave, Julegave Ho Ho Ho!! 

 

PERSINETTE DRAWSTRING COWL
Str: S – M – L + den kan reguleres

 

 

 

 

Eg fikk meg en ny jakke for et par år siden og da måtte eg ha en ny hals! Falt jo for Skorsteinshalsen til Strikkelisa og når eg kjenner etter kunne eg tenkt meg en til av den!

 

* * * *

 

 

Vel vel, eneste som er gjenkjenbart for en lørdag her i heimen er at eg sov til kvart over 10! Men det blir slettes ingen fridag slik eg hadde planlagt!! Må jo ut å hente kakene til mor mi, og neida, det er slettes ikkje bare til bakeren ned i gata, nei nei….Det er på Madla Amfi inne i Stavanger…! Altså et K J Ø P E S E N T E R ! Du vet jo hva eg syns om kjøpesenter??? Ikkje sant….og kjøpesenter på en L Ø R D A G er jo bare TOPPEN av det eg ikkje liker haha Men men…siden eg nå likevel skal inn dit skal eg snike meg innom Normal en kjapp tur (HVIS butikken ikkje er smekkfull av folk!) Kanskje eg kan plukke med meg et par kalendergaver…Godt med hva som er unnagjort! Selv om det egentlig er koselig å luske rundt på en butikk å se og kjenne på alt de har, så foretrekker eg likevel å få unnagjort det meste av julehandelen f.eks på nett. Det er veldig sjeldent at eg plukker med meg masse “Dilldall som eg ikkje trenger når eg nettshopper” – For DET kan fort bli et problem når eg er i en fysisk butikk…Da er jo egentlig Normal den verste butikken...Guuu eg elsker den butikken! *ler*

Tja, gjerne like greit å begynne å bevege meg, få det gjort liksom…? Skal nå starte på badet, kan ikkje kjøre til Amfi i pysj, noe eg fint kunne gjort om eg bare skulle ned til bakeren…

 

 

 

LAG DEG EN
FIN LØRDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Godt vi er forskjellige. I-cord- strikk synes jeg er skikkelig meditativt og går faktisk veldig raskt. Det kommer vel an på hvordan man prioriterer 😊
      Koser meg med slikt strikk.

    2. Jeg har en datter som jobber på Normal Sørlandssenteret, og har funnet ut at den butikken ikke er billig🙄 Hver gang jeg går inn der for å kjøpe noen lys bare, så kommer jeg som regel ut med 2-3 poser stappfulle til en pris på minimum 500 +++ 🙈🙄😂 så den butikken er og blir ganske dyr når man ikke klarer å kjøpe kun det man trenger🙄 Så bare for å være litt snill med lommeboka, har jeg unngått den butikken et par mnd nå😂 Men, nå nærmer det seg jo jul og kalendergaver og julegaver, så da får vel lommeboka kjørt seg igjen😂😂😂

      1. SWOOOOPS sa det når eg var innom i dag ja….ble ikkje avskrekkende,men dog mer enn bare noen småting som eg skulle legge i gaven til mor vi…Enda verre blir det jonår TGR ligger rett v siden av…Ikkjeee sant! 😀

        1. Ja, den ligger og ved siden av min datters jobb🙊🙈 styrer langt bort fra den, dyrt nok å stikke nesa inn til jenta mi😂😂😂

    3. Håper du fant mye fint til kalendere 🙂 Lurt. JEG har shoppet både det ene og det andre. Trøsteshopping pga fått rotte i hus. 😛 Alltid en unnskyldning for å shoppe litt. Har shoppet kosedress og ny bluse 🙂

Siste innlegg