Hva med en ny Topp? – Strikkeoppskrift

Designet av Susanne Müller

 

Dette er en topp som har poppet opp en del ganger, eg har favorisert den tidligere og eg skulle så gjerne hatt både 1, 2 og 3…sukk -Så fiiin! At den er strikket i ribb er bare et gigantisk +!

 

 

 

Designet av  Susanne Müller

 

Orginalt kan den strikkes i DUO fra Sandnes på pinne 2,5/3,0 🙂 Dette er en cropped modell, men siden den strikke Top/Down er det bare å fortsette til du er fornøyd med lengden – Ja det kan evn også bli en kjole!
Hvorfor ikkje liksom..?

 

ZOE TOP
Bildene over
Str fra 71 cm til 127 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Torsdag og fast turdag! 2 uker siden eg var der sist, forrige torsdag var eg på SUS så storesøs og eg gikk heller en topptur på kvelden 🙂 Ganske kjekt at Bergans sendte melding og lurte på om de
kunne “få” det flotte bilde av storesøs!

Ahaa vettu hva eg gjorde i går i kwell før eg la meg?? Ååå eg var så “dum” å klikke meg inn hos Holst Garn…! Det gikk som det måtte gå…(Flere år siden eg shoppet der sist…) dette har eg tenkt på en stund, men pga kursen er det slettes ikkje like billig lenger….Prosjektet eg har gått rundt med i hodet tror eg blir lekkert i bådet garn og farger som eg har valgt! Har også fått melding om at det er levert en pakke i postkassa vår så da blir det en
Give Away/Konkurranse da! Litt usikker når fordi eg skal hente Amira på jobb kl 16 +
eg skal på strikkekafe på Losen i kwell kl 18 *Travelt*

Må nok komme meg på beina å få meg kledd!
Blir hentet om ca 1 t og så er det ut på tur!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg