Hva med en par SommerSko?

Designet av Caroline Brooke

 

Eg bare; AWwwww Nææ Lurer på NÅR det popper en baby igjen i nærheten? Kanskje eg bare burde heklet et par så kan de stå til pynt i påvente av et lite nurk? Kjenner at eg er nødt til å lagre både disse og de andre under her bare fordi de er supersøte

 

BABY LOAFERS
Bildet over
Str 3/6 mnd og 6/12 mnd

 

 

 

Designet av Caroline Brooke

 

Hvem har vel ikkje hatt en drøm om et par GULLsko!?

 

BOW SHOES WITH HEADBAND
Str 0/6 mnd, 6/12 mnd og 12/18 mnd

 

 

Designet av Caroline Brooke

 

Se for deg en ryddig gang med en hel rad av disse!? Så klart barnet må ha et par i hver farge, ikkje det? Selvfølgelig!

 

 

STRIPY ESPADRILLE SHOES
Str 3/6 mnd, 6/9 mnd og 9/12 mnd

 

 

 

* * * *

Fortell meg en ting, Hvor TYPISK er vel ikkje følgende: Nå har bare dagene rullet av gårde siste uka uten at eg omtrent ikkje har fått sett på GOT, så kommer dagen i dag hvor muligheten virkelig ligger til rette og så KLIKKER nettet!?! Say WHAT, sa du?? Ja, vel det er sååå irriterende! Eg ser på i ca 3 min, KLIKK, vent, starter på nye, ser nye 3 min, KLIKK, vent osv…I etterkant viste det seg at det var Dib som hadde etablert en ny GamingServer
og det har han nå fått beskjed om å slette ASAP! Da er det jo håp om at når eg nå etterpå tar opp strikketøyet er muligheten for litt avslapping med serie 🙂

 


Ellers i denne minihelga har me jo gjort følgende:

Kassa på terrassen er klar for å invaderes av FRØ, men eg har bestemt meg for å vente til over helga fordi det er meldt så kaldt! Dessuten skal eg inn til Stavanger på tirsdag og da må eg prøve å få tak i STORE ispinner! Ja av den typen legene bruker når de kikker oss i halsen! Eg har søkt over alt og det er bare vanlige ispinner som dukker opp! Har i tillegg vært på BootsApotek og Apotek1, men neida, INGEN har det så eg vurderer å bestille en legetime og spør om eg kan få med meg noe *ler* Ispinner blir for små fordi eg skal skrive på de, ja som f.eks “Bladpersille” og så stappe den i jorda der hvor den hører hjemme.

Så ja, hvis du har peiling på hvor eg kan få tak i slike, HYL ut! 🙂

 

 

Vel, her er det delte meninger i heimen! Ali har kappet de 2 trærene han dro med seg hjem i like lengder på 50 cm og stablet de her. Det skal være til dekor sier han…vel, med litt blomster rundt omkring kan jo det være grei, men eg er helelr der at eg vil me skal lage NOE som trenger noen ben slik at me kan sette noe opp på. Nei nei, det er dekor, jaja, det får nå ligge enn så lenge – Satser på at det endrer seg i løpet av sommeren 🙂

Stubben til venstre i bildet er MIN og BARE min! Eg skal anskaffe et par små krukker som passer opp på der og så skal eg plante noe fint i krukkene 🙂 Bare vent å se!

Har en litt sånn irriterende søndagsfølelse i kroppen, men blir like glad hver gang eg kommer
på at det er torsdag i morgen!!! Dvs SNART helg! JuHuuu

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIGE KWELL!
NYT!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt uggen, men optimistisk Vibbedille 🙂

8 kommentarer
    1. Så flinke dere er. Her kommer det til å bugne av mye grønnsaker.
      Mener jeg har sett noen sånne plante pinner på Søstrene Grene.

      1. Ja eg drømmer om det i allefall, ja at det bugner 🙂 Satser på flott vær! Det blir nok mye bedre å plante opp i her enn de smale og små kassene eg plantet i før, de svømte helt over selv i små regnbyger. Da blir det en tur innom Søstrene Grene på tirsdag 🙂 Takk skal du ha 🙂

      1. Eg ble tipset på Snapchat om hva det heter så eg søkte det opp og eg så de hadde, men da me var innom sa de nei det hadde de ikkje. Men nå som eg vet hva det heter skal eg nok få tak i den over helga når eg skal inn til Stavanger 🙂 Takk skal du ha

    2. Rusta hadde til å merke planter ganske rimlig, men kanskje litt omvei slik at det blir dyrere enn hvis de har på apoteket/Søstrene Grene?

    3. Om du ikke får tak i merkepinner andre steder så har dere kanskje ei list eller en plankestubb til overs? Ali klarer helt sikkert å sage til noen fine perfekte merkepinner av material-rester. 🙂 Ellers, – mange takker for at du legger ut så mye fint av strikking og håndarbeid! 🙂

      1. Det var jo ingen dum ide! Det som hadde vært fint var jo å smidd til små bjørkepinner og fått til en eller annen merking. EEEGENTLIG så spiller jo den merkinga liten rolle, men eg elsker jo systemer hehe Ali sin mening er jo: “Me ser jo hva det er når det vokser opp” haha Men nei, eg må ha system 🙂

    4. Hei! Var innom Panduro hobby og der hadde de store ispinner!!
      Her nord ser vi endelig noe av plenen. Agurkplantene trives i stuevinduet,blå himmel og minste barnebarn er 1 hel mnd gammel! Hvor blir tiden av?
      Ha ei flott helg og lykke til i helga til Din.

Siste innlegg