Hva med et par heklet sokker? -Oppskrift

Designet av Hannah Cross

 

Nei nei, det hadde ikkje vært mitt første valg…ja, å hekle sokker. Når eg tenker sokker så er det ikkje heklenålen eg finner frem, likevel blir eg fasinert når eg ser hekla sokker! Det går jo faktisk veldig fint an! Eneste eg tenker på er; Hvordan blir strekken? Vier de seg ut uten å trekke seg tilbake? Tja, for å finne ut akkurat det bør eg muligens hekle meg et par. Ser jo lett at her kan det fort bli mange kule designmuligheter 🙂

 

 

 

 

Designet av Hannah Cross

 

Lange sokker er jo uansett noe eg syns alle bør ha i skuffa si! Eg har noen par selv og når det er kaldt er det nydelig å trekke opp under pysjbuksa 🙂 Lunt og godt!

 

MOSAIC SOCKS
Bildene over
Tå opp og 2 størrelser

 

 

* * * *

 

 

 

Været er fullstendig upåklagelig altså! Sola skinner fra skyfri himmel og eg vurderer sterkt en tur ut på beina!!
Eg vet det gjør sååå godt og resten av dagen blir bare så herlig om eg gjør det!! 0 grader og et skikkelig crispy vintervær! Kanskje med litt musikk på øret?

Anyway! Senere i dag tenker eg å rulle i gang en ny Give Away Konkurranse! Woop Woop! Jepp, du må “jobbe” litt for det samtidig som eg skrur opp Gavepakkene! Oj Oj Dette vet eg kan bli gøy for eg ville hatt gavene selv JuHuuu Da er det enda kjekkere å gi bort! Så ja, da får du følge med så skal eg ta en kjapp runde med meg selv om det blir tur eller ei…Vet eg angrer om eg ikkje gjør det…Den der dørstokkmila altså...

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg