Hva shopper man på Strikkefestival???

Foto: Vibbedille

 

Selvfølgelig! Disse her, ja det er de tøffeste eg har sett – skled rett hjem hos meg! Skulle veldig gjerne hatt et par med “Satan!”. Nei nei, eg er ikkje FOR banning, men går noe galt – F.eks når alle perlene raser av brettene fordi eg gjorde noe feil, ja da freses det “satan” med sammenbitte tenner *ler*. “Faen” er heller ikkje sjeldent når noe skjærer seg, så ja…eg følte meg truffet av et par maskemakører 😀 Helt fantastisk!
Men det blir jo bare bedre OOOG bedre ⇓

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

SEEE! O M G ! Skulle nesten tro de visste at eg kom haha Eg kjøpte ikkje en meter med garn, men gikk litt bananas i dubbeditter, elsker dubbeditter ♥ Nå når eg har stort Hobbyrom og plass til å ha dubbeditter på dispaly er dette helt konge! Selvfølgelig skal eg bruke disse, de er helt perfekte til f.eks Raglan!
Fra nå av er det ingen tvil om hvor eg er på strikketøyet:)

 

 

Foto: Vibbedille

 

Of course og selvskrevet – Ganske enkelt perfekte!

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Vel…? Er det mulig å ikkje plukke med seg? Eg bare spør? Første og eneste gangen eg har sett slike var hos Kate Davies, hun har jo sitt eget garn og bruker slike sauer til å vinne opp garnprøver på. Har aldri sett de før eller etter, før i dag! Litt usikker på hva eg kan bruke de til, da mener eg jo et fornuftig bruk. Eg elsker de og eg burde egentlig kjøpt en pakke til….bare fordi! Har allerede “kledd” på den ene, måtte jo teste det og de kommer garantert til å trives på mitt Hobbyrom 🙂 Kjøpte også tidenes Kuleste Kaffikopp, men den glemte eg nede i bilen (TYPISK!), men skal vise den senere 🙂

Eg har ikkje visst om denne nettbutikken, men dette var ei skattekiste! Elsker du dubbeditter, eller trenger noen kule gaver til ei venninne som er likedan – Kanskje i julekalender nå snart?

Vel anbefaler deg en tur innom Silver Fox! Det er store fare for å gå amokk, du er herved advart!

 

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Eg var sammen med Monica på treffet og me koset oss. Snakket om alt og ingenting, fortalte henne bla om alle strikkeveskene eg har kjøpt opp gjennom og at eg har etter hvert gitt bort alle siden eg ikkje brukte de….Nå på slutten av dagen satt me oppe på hotellet sammen med 3 koselige damer (Herlig stille og rolig) og hun slenger en gjeng strikkevesker på bordet som disse damene skulle ha…Eg knabba til meg denne Flamingoveska uten å mokke! (Sjekk den kule glidelåsen!) Ja og den SKAL eg bruke og ikkje gi bort, vær du sikker! Monica syr mye, ja eg tror i grunnen hun lager alt? Siste nå er at eg har smittet henne med perlemanien og det produserers over lave sko i den gården. Hun er hakket bedre enn meg for hun er flink å selge unna. Trenger du strikkevesker
(Eller, prosjektvesker er det vel) eller noen annet kult? Ta deg turen innom Mocina Design, kanskje du får unnagjort julehandelen med noen tastetrykk?

 

 

 

 

Foto:Vibbedille

 

Sent på ettermiddag kom eg på at eg hadde ikkje tatt et eneste bildet!! Ja eg er rar sånn! Me gikk ned for å knipse litt, men da holdt de på å stenge den store salen hvor alle “butikkene” var. Eg fikk med nødog neppe gå inn for å ta noen bilder. Rett innen for døra var standen til Strikkezilla (Tina Hauglund) og lenger inn kom eg liksom ikkje, knipset i vei og endelig fikk eg jo faktiks møtt henne personlig!

Selvfølgelig så måtte jo også hun ha masse dubbeditter…

 

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Ikkje sant….*Puster tungt*...

 

 

 

 

Foto:Vibbedille

 

Siden “vaktene” omtrent pustet meg i nakken når eg begynte å ta på ting og spurte Tina om eg kunne shoppe måtte eg være kjapp! Eg hadde gått forbi standen flere ganger tidligere på dagen, men det var alltid sååå mye folk, vel vel eg fikk da plukket med meg noen kjekke ting *Fornøyd*. Det har I N G E N T I N G å si hvor mange pinnemål eg har, en Sukkulentmåler går man bare ikkje forbi! Ikkje bare det, men nå har eg også
(endelig) fått meg et Målearbånd! YES! *Lykke*.

 

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Hvis du lurer; Strikkezilla er akkurat like skjønn som man får inntrykk av via nett 😀 Eg tror eg har følgt Tina omtrent fra dag 1. på Ravelry, har noen av bøkene hennes. Hun har så mye fint (TØFT!) til barn. I tillegg har eg fra starten av abonnert på App`n hennes, der ligger alle oppskriftene på rekke og rad! Digger den app`n!

 

Ok, alt i alt etter en dag på Strikkefestival? Utslitt! Kun i hodet vel å merke *ler*. Blir kanskje sliten i hodet, mange inntrykk, mye lyd og ikkje minst mye folk! Når eg suser rundt inne på det store området får eg likesom ikkje så mye med meg, ikkje får eg helt med meg hvem som er der heller haha Derfor vet eg ikkje om det var kjentfolk til stede. Etter hvert gikk som sagt Monica og eg opp i 4.etg og satte oss sammen med 3 av hennes venninner, Ahaa det var så digg! Ikkje så mye “zumming” der og det gikk an å prate, ja og ikkje minste TENKE hehe halv 6 tiden suste eg hjem og kom til ferdig middag. Enn hvor gøy det var på festival var det nydelig å sige ned i stolen på Hobbyrommet med middag på tallerken og serie på pc.

 

 

SUPERFORNØYD MED
FANGSTEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg