Hva spiste du til middag i dag??

 

Altså…denne dagen blir bare bedre OG bedre! Kom hjem fra tur, satt ned 20 min, spiste 1 knekkebrød og fór på butikken! Eg var tom for både kesam og knekkebrød og det funker ikkje. Ali sto å kikka i kjøleskapet, klødde seg i hue og lurte på hva me skulle ha til middag…Eg snappet med meg kortet hans og sa at det fixer eg! Først innom Mega og delikatessen…ENDELIG hadde de fersk torsk! Kjøpte med meg 2 kg lettsaltet torsk og 5 makrell – Sistnevnte blir middag i morgen 🙂

Dette er bare noe av det beste eg får til middag,
akkompagnert av masse brokkoli og gulrøtter.

 

 

 

 

Nyyydelig! ♥ Alt “falt” i nydelige skiver Mmmm

 

 

 

Så er det bare å drukne den i litt pepper – eg salter aldri maten når eg lager den så gutta får salte på tallerken 🙂 Herregud, dette var nydelig!

 

 

 

 

2 kg ble alt for mye fisk, spesielt siden Dib ikkje hadde tid å spise! Han hadde et fly å rekke og skulle uansett få middagsbuffé på hotellet ved ankomst 🙂 Da var det bare å spørre Google hva man kan gjøre med Salt Kokt torsk? Vel, den kan fryses så da har eg fordelt 640 gr i 3 poser og de blir mine middager frem over når de 2 andre har noe eg ikkje spiser 🙂 Vanligvis så lager eg en type pytt i panne dagen der på med potetbiter, grønnsakene
og fisk – Det er godt, men nå blir det makrell i morgen! Guuu kor eg gleder meg!

Men nå mener eg det: Nå er det KWELL og eg skal kose meg med
“Halvors eventyrlige verden” mens eg “Dotter” litt med maling!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg