Hvem vant Gavekort på 500 kroner??

Reklame | Rito Hobby

 

Den siste uka har det rullet og gått en S U P E R  H E R L I G Give Away her på bloggen. Som du kanskje vet er eg Ambassadør for Rito Hobby og ennå har eg overhode ikkje oversikten over alt det supre de har! Vil vel påstå at uansett hvilken hobby du måtte ha, ja så har de alt du trenger! De har nesten et unormalt stort eldorado med garn f.eks!! Oj Oj det er så mange go`saker, eller kanskje du endelig har lyst å slenge deg på Hama Perler?
Nærmer seg jul og helt innafor å perle julenisser.

Men ok, eg spurte om eg kunne få 2 Gavekort pålydende 500 kr for å gi bort her på bloggen siden eg har bursdag nå i august – Ja, og det fikk eg! Det har kommer hele 92 kommentarer på hovedinnlegget
og nå skal me se hvem de heldige er! Woop Woop!

 

 

Det er kommentar nummer…

 

 

 

 

 

…26 og 33 som vinner! Det vil si:

 

 

SOLVEIG99
og
JORUNN LINDAL

 

 

 

Gratulerer så mye begge 2 og eg håper dere finner dere noe fint og kjekt dere kan shoppe! Send meg en mail: [email protected] og si Hei Hei eller noe så skal eg sender dere Gavekortet deres- Så ja, da kan du shoppe allerede i kwell! Bedre blir det ikkje, fredag og greier!

KOS DERE begge 2 😀

 

Skal prøve å ikkje la det blir for lenge til neste Give Away,
eg har bursdag neste uke, så hvem vet?

 

 

 

HA EN GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer

Siste innlegg