Hvem vil ha GRATIS KvikkLunsj Sokker??

 

Det er ganske rart…Tenkt det du, de ultimate sokkene man kan ta på seg i Påskeferien er det ingen som vil ha?? Det forundrer meg jo litt…ikkje det? Om og HVIS eg deltar på noe hvor eg kan vinne noe eg har lyst på så følger eg jo med om eg er heldig å vinner, men nei…Nå er det 3.gang eg annonserer vinnere av Kvikk Lunsj Konkurransen…2 pakker er allerede sendt av gårde, men disse sokkene ligger igjen…Vel, da trekker eg EN gang til og etter det putter eg pakken inn på boden til en senere anledning…Nå skal se om ikkje...

 

SOLINE

 

Som skrev kommentar nr

Har lyst på en deilig strikkepakke med Kvikk Lunsj Sokker. Gratulerer så mye 🙂 Send meg en mail ([email protected]) med adressen din og eg pakker og sender den avgårde i morgen 🙂

 

 

 

HA EN KOSELIG SØNDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

45 kommentarer

Siste innlegg