HVILKEN STØRRELSE GJØR DEG GLAD? – STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Tincanknits

 

Tenkte eg skulle fortelle litt om HVA som kan gjør meg kjempeglad mangen ganger!! Det er å sitte å se på alt det flotte som TincanKnits designer og ikkje minst hvor utrolig inkluderende de er når det kommer til alt de designet! LOVE IT ♥

 

Har nevnt dette en del ganger før og det må eg bare si med èn gang: MYE har virkelig blitt bedre og eg liker å tenke at det hjelper å gi beskjed om hva som ikkje er bra for eg ser en del endring når det kommer til størrelse på strikkeoppskrifter! Det gjør meg veldig glad!! Hadde du visst hvor ofte eg får spørsmål om å hjelpe til å regne ut en genser, jakke eller kofte til å bli gjerne en del cm større så hadde du skjønt gleden min 🙂 For som eg har sagt så er det ikkje det samme å bare strikke en genser med tykkere garn og tykkere pinner BARE fordi du trenger den større, det blir jo overhodet ikkje det samme what so ever! Om du er f.eks en str L så er det ikkje alltid det holder mål ser du for har inntrykk av at ALLE som designet plagg har forskjellig mål på hva L egentlig er! Bare nå på et lynkjapt søk fikk en brystviddemålet fra 2 stk, Ok, den ene har en str Large på 94 cm, mens den andre har 102 cm – Skjønner du?? DET er et PROBLEM! Enig?? 

 

DERFOR elsker en Tincan Knits!! De designer virkelig for ABSOLUTT alle!! Ja eg vil nesten påstå det når brystvidden går fra str nyfødt og helt opp til 150/160 cm i brystvidde på ALT! Derfor, sjekke ut alt det flotte de har HER INNE 🙂 Du kan også melde deg på Nyhetsmail og få mønster før alle andre 🙂

 

 

TREK
Bildet over
Str fra 43 cm til 155 cm i brystvidde
Dvs fra str 0/6 mnd til Mann 4XL

 

 

Designet av Tincanknits

 

Designet av Tincanknits

 

ANTLER PULLOVER
Str fra 45 cm til 152 cm rundt brystet
Dvs fra str 0/6 mnd til Mann 4XL

 

 

* * * *

Sitter i grunnen bare her å dupper eg, burde gjerne kwilt en times tid, men nå er det uansett for sent så eg håper det går over! Kanskje eg bare på hoppe dusjen etterpå, det hjelper nok! Var ute ganske lenge i dag da me handlet, alltid noe uventet som dukket opp så da måtte me jo bare fikse det og, men eg liker ikkje når eg etterpå sitter å føler meg brukt…Ser ut for at det liksom bare gjentar seg det der..

Vel, vel, nå er det uansett HELG og den skal brukes på MOI og MOI! Ali skal fikse Lasagne til Dib kommer fra jobb, garantert noe han kommer til å syns er digg 🙂 Dessuten skal eg prøve å komme meg litt tidlig i seng slik at lørdagen blir extra lang!

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG FREDAGS KWELL

 

 

Go`klem fra ei noe Søvnig Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. I min slekt er det lange armer som er greia. Men strikkerne blir vant til å strikke minst 5 cm ekstra, for det stemmer aldri i oppskriftene. Jeg er lang, min søster, mor, mormor var, det går igjen hos døtrene mine. Verre å kjøpe klær, for det er ofte for kort, så må man kjøpe større str enn man tenkte, eller finne noe annet. Det ble nesten verre da masse kinaproduserte ting kom på markedet.

Siste innlegg