Hvis du ikke kan strikke – Gratis Oppskrift

Designet av Jessica Reeves Potasz

 

Selv om det er et ganske stort strikkemiljø her i Norge er det likevel ganske mange som ikkje kan strikke. Etter mine beregninger er det flere strikkere som også kan hekle enn omvendt. En av måtene eg har kommet frem til den konklusjonen på er: Hvis eg poster et innlegg på en strikkegruppe som også inneholder hekleoppskrifter er det ingen som reagerer, men prøver eg å poste strikkeoppskrift på ei heklegruppe!?? Oooh no! *ler* Dette kan selvfølgelig være heeelt tilfeldig, men uansett: Egentlig, ganske ofte får eg gjerne spørsmål om designet eg postet også finnes i en heklevariant, altså noe som ligner.

 

 

 

Designet av Jessica Reeves Potasz

 

Siden slike Zig-Zag, eller bølgetepper (Chevron) er ganske populære, går vel aldri helt av mote tenkte eg det var fint å slenge ut denne flotte heklevarianter 🙂 Ønsker du der i mot strikkevarianter
ligger det et flott HER, også gratis.

 

ROLLING HILLS THROW
Bildene over
2 størrelser
100 cm X 115 cm
107 cm X 140 cm
GRATIS Hekleoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

 

Guuu, men eg gleder meg til kommende helg er over! Da skal Hobbyrommet ryddes OG vaskes! Lite vits å vaske når eg er midt opp i det! Rommet skal renses slik at eg kan starte helt på nytt *ler* Sitter å perler noe dill, samtidig som eg vurderer hardt om eg skal kokkelere litt søtt på kjøkkenet i dag eller i morgen….Hmm

 

 

 

 

 

Har fått pakket/priset noe mer dill også så nå er i det minste det står her “ferdig behandlet” og klart! Verre er det med kroppen min, det knirker når eg beveger meg, men en GOD nyhet er at meterologene nok en gang har endret været og det er pr NU meldt SOL på lørdag 🙂 Ingen fare for meg om det regner for eg skal være inn, men eg VET at antall besøkende ned til havna om det regner kan fort bli labert! La oss håpe på sol hele dagen!
Nå skal eg fortsette å surre her i rotet mitt!

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg