Hvis du ønsker deg en delikat Påske…

Designet av Pia Johannesen

 

Eg vet så inderlig godt at det er slettes ikkje alle som er like glad i en fargerik påske som det eg er – derfor må eg bare snike ut disse NYDELIGE oppskriftene før eg kaster meg over strikketøyet. Hvis eg en gang har så stor leilighet eller hus at eg har minst 2 stuer, ja DA blir det ei lekker stue og en mer fargerik. Om det skulle skje vil absolutt slike egg skli rett inn i interiøret 🙂 Her er det litt sirlig tynn hekling som gjelder,
det er noe eg syns er herlig å holde på med.

Ta en titt å orginalgarnet HER, bare seee på de sarte og lekre fargene! ♥
Jepp, nå kan du virkelig hekle deg en lekker påske for å si det sånn!

 

TODELT PÅSKEÆG
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Pia Johannesen

 

PÅSKEDYR

 

 

 

Designet av Pia Johannesen

 

PÅSKEKYLLINGER

 

 

 

Designet av Pia Johannesen

 

PÅSKEÆG

 

 

 

* * * *

 

Har spist den beste taco`n på lenge!
Nå skal eg finne meg noe kjekt å hvile øynene på før eg
fortsetter med litt hønestrikke 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FINE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg