Hvor mange farger ville du hatt? -Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Nina Ruth

 

Bilder som dette får meg til å slå både en og 2 flikkflakk! Altså…! Selvfølgelig burde eg hatt et par votter i hver farger, ikkje bare det, men eg trenger også et par 🙂 Blir litt sånn ko-ko som sagt, det verste er jo at vottene er relativt kjappe å strikke så eg kan potensielt strikke mange…Hmm Votter strikket i Vamse/PT3 går kjap
og de blir veldig fine når de er tovet.

 

RILLERUTH VOTTENE
Bildene over
Fra str 2 år til stor mann

 

 

 

 

Designet av Designet av Nina Ruth

 

Dette er egentlig favorittene mine, strikket i Bouclé – Sååå fine! Problemet er bare at eg ennå ikkje har rota meg til å fått i hus det der Boucé garnet…sukk…Neste gang eg skal shoppe garn,
da skal eg plukke med meg noen nøster..

 

KRØLLEVOTTENE
Str S – M – L

 

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Disse er jo også utrolig fine! Kombinasjonen Bouclé og Pt3 🙂 Vet om flere som allerede er i gang med å fylle (jule)Gavekista og da er jo alle disse 3 parene gode alternativer 🙂

 

KRØLLEKANT VOTTER
Str S – M – L

 

Alle vottene er Norsk Strikkeoppskrifter

 

 

* * * *

 

 

 

Det siste året har eg vært “syk” 3 ganger; Etter vaksine 1 og 2 + i dag…Tok vaksine 3 i går kwell…Har heldigvis ikkje vondt i hodet denne gang, det er for meg noe av det verste, det og kvalme. Men men, det går jo over, men eg kjenner at handlingen i dag kan bli tøff..! Håper Ali føler seg bedre enn meg så kanskje han kan gjøre det? Hmm hvis ikkje får det bli i morgen, og hvis ting ikkje funker da heller dropper eg det bare helt galant hehe Kjøpte Honnikorn i går kwell, tilbud på Europris så eg kjøpte 2 bokser – Klarer meg ei stund da eg hehe Dessutene er det ikkje noe spesielt me trenger, sannheten er jo at me egentlig bare handler påfyll av ting som allerede står i skapene hehe Eller, me trenger ferske grønnskaer og frukt da….Jaja…Får nå se hvordan dagen utarter seg.

Noe eg tenker på: Eg tok Pfizer på nr 1 og 2, fikk spørsmål i går hva eg ville ha, eg sa Pfizer siden eg allerede har det. Da sa damene: Den beste kombinasjoner er Pfizer – Pfizer – Moderna, det er bevist at det gir best beskyttelse. Ok, da tok eg Moderna da, blir liksom litt for dumt å ikkje gjøre det som tydeligvis er best…? Blir eg satt i slike situasjoner gjør eg noen ganger motsatt av det eg selv hadde planlagt…Ikkje sant…Vel vel, da gjenstår det jo å se hva som skjer når eg evn blir smittet. Planen min pr nu er å stupe tilbake langt under dynene når Ali står opp. Satser på at eg rister av meg denne Ko-Ko følelsen eg har i kroppen i løpet av dagen, det er jo FREEEDAG!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg