HVORDAN DU KAN KOMMENTERE PÅ BLOGGEN MIN:

 

Tiden er muligens inne for et “A-B-C” kurs i “Hvordan legge igjen en kommentar her på bloggen”. Etter ei uka med mange 100 “Ja Takk” kommentarer er det på tide med et lynkurs altså. Slettes ikkje vanskelig. Eg har forståelse for at noen ikkje skjønner hvordan, eller klarer å finne ut av det, men….eg vet også at ganske mange svarer “Ja Takk” i ren latskap. Meeen nå skal eg ikkje ta alle under samme kam som eg veldig ofte har blitt beskyldt for den siste uka så da setter vi i gang 🙂

La meg fort legge til at du gjør nøyaktig det sammen enten du er på mobilen, pc eller nettbrett, bildene under her gjelder for alle enheter. Eg lover, du vil bli overrasket over hvor enkelt, ryddig og kjapt det er 🙂

 

 

 

Altså, dette *peker på bildet over* er på toppen av et innlegg.
Like under overskriften til innlegget her står det: *286 kommentarer* – KLIKK PÅ DET!

 

 

Eller…

 

 

Hvis du scroller til slutten av det samme innlegget står det også *286 kommentarer* her – KLIKK HER!

 

 

 

Selv om ingen har kommentert før deg kan du gjøre det samme!
Da står det *0 kommentarer* – KLIKK HER!

 

Når du så har klikket på en av de overnevnte linkene kommer du inn der alle (eller ingen har kommentert)
Er det mange kommentarer må du scrolle heeeelt ned, er det ingen kommentarer trenger du bare
scrolle bitte litt til du kommer til…..

 

 

 

…..DETTE! *Peker på bildet over*. Skriv så kommentaren din hvor den røde pilen peker, når du er ferdig klikker du på knappen den grønne pilen peker på. Har du selv en blogg på blogg.no trenger du mest sannsynlig ikkje skrive navnet ditt i skjemaet som mest sannsynlig ligger over denne boksen da du som blogger er innlogget. Er du en person uten blogg eller ganske ny er det bare å legge inn navnet ditt og en mail adressen. Det er KUN det som du skrive i “navne ruta” som vises over kommentaren din når den er postet. Det er kun eg som kan se mailen din.

Nei, eg har IKKJE kommentarmoderering, dvs: Innlegg som er mer enn 14 dager gammelt kan legge kommentarene dine inn til kontroll, da må eg fysisk gå inn å godkjenne kommentaren din.
Dette skjer sjeldent, da eg får oftes kommentarer med en gang et innlegg er ferskt.

 

Så ja, nå står det en ny JULEGLEDE for tur på søndag, Nr 2 i rekken av totalt 4. Skal me håpe på at det nå blir færre “Ja Takk” kommentarer og at alle klarer å skrive kommentaren inn der den hører hjemme? Ja det er jo om du virkelig har lyst å bli med i trekningen av vanvittig flotte gaver 🙂 Gavene er forresten alt annet en ræl eg skraper sammen fra stæsjet mitt *ler hjertelig*

 

Bare for å nevne resultatet av COLA FLESKET eg laget nå i kveld…
Dib og skar av et stykke og smakte…det smakte
INGENTING! Nada nix og 0! Helt flatt i smaken, ikkje et HINT av cola en gang…og Ja, eg brukte ekte cola hehe Ja, og så gjorde eg som oppskriften sa…Ble faktisk TØRR i munnen av det…ANYONE? Forklar meg hvorfor?

Nå stikker eg å sover!

 

 

 

NATTINATTI, eller GODT MORGEN!
ALT ETTER SOM

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

17 kommentarer
    1. Du gjetter på at du får sikkert like mange «Ja takk» som før 🤦🏼‍♀️ Enkelt og greit fordi de som gjør det kommer neppe til å klare kunststykket å åpne-lese-forstå-gjennomføre siste innlegg… 🤷🏼‍♀️

      1. Det er sant, de som burde lest leser ikkje, men da er det ikkje håp. Ikkje blir de med i trekningen så det er vel kanskje bare like greit 🙂

    2. Hallo vibbe og takk for “oppskrift”. Har flere ganger tenkt å kommentere med ikke visst hvordan. Så…kjempe kjekt med lyn kurs. Dette ble som se og hør… Leser ikke tekst. Ser bare på bildene😂😂
      Flott blogg du har og glad du ikke har hverken gitt den opp etter mye tull. 🌹
      Klem fra Tau

      1. Så gøy at oppskriften min virket 🙂 *Hei Tau* – Har tenkte å ta med Dib på en tur gjennom den nye tunnellen og komme over fjorden en dag, må jo teste de flotte tunnellene 🙂

    3. En liten kommentar på din lærebok i hvordan kommentere. Du sier de kan klikke inn på der det står antall kommentarer øverst i innlegget m, eller SCROLLE ned til bunnen av innlegget for å klikke på antall kommentarer der. Greit nok. Vet det fungerer, men nå skal jeg fortelle hvordan jeg gjør det.
      Jeg begynner øverst i innlegget og så LESER jeg innlegget ord for ord til jeg kommer til bunnen av innlegget. Da får jeg også med meg innholdet i innlegget. Hvis jeg føler for å kommentere, bloggeren har gitt meg lyst til å si noe og det jeg har lyst til å si egnet seg på trykk kommenterer jeg

      1. Ja det er sant 🙂 Det er så mange som sier at de ikkje finner ut HVOR de skal kommentere, derfor måtte eg informere om at det er 2 steder å klikke seg inn. Det eg glemte å si er jo at når eg poster et spesikk blogginnlegg (og ikkje selve bloggen) kan de også bare scrolle litt lengre ned så ligger også kommentarfeltet der 🙂

    4. Ingen smak av cola??
      Guri alt det arbeidet og så ingenting…
      Var som meg og glutenfritt brød. Det er ei pine og en pest å få til. Faktisk enklere å lage lefser med glutenfritt mel, så det lager jeg ❤️
      Takk for en koselig blogg

      1. Ganske rart, men helt aldeles uten smak hehe Det smaker liksom tørt vann hehe Ikkje så veldig mye arbeid egentlig, men Dib og eg var ganske ivrige for me så jo for oss at me laget verdens beste cola candy *ler* Men, det som ble vellykket var at i dag da me poppet hjertene ut av de silikonformene så var de helt perfekte – fortsatt helt smakløse da, men hjertene ble sååå fine 🙂

    5. Ha-ha, greit med en liten innføring 😀 Hyggelig med kommentarer, så lurt å ha et lite veiledningskurs for de som ikke kan 🙂 Håper du koser deg i førjulstida 🙂

    6. Endelig skjønte jeg det også! Elsker bloggen!
      Klem fra hu der i Haugesund

Siste innlegg