Hvordan forlenger man sommeren??

Designet av CroJennifer

 

Her har du løsningen! Ja det er hvis du er glad i å sitte ute når sola går ned, da trenger du å krype ned i denne herlige “cardigan`n”, eg ville jo kalt det en sovepose med hette, men same same – En løsning er det jo:) Ikkje var den stygg heller, syns det var fin eg, og eg er sikker på at den varmer godt så lenge du bruker ull/alpakka.

 

 

 

 

Designet av CroJennifer

 

Snaisent dette! Mangler bare et par votter så er du klar til lange høstkweller (Vinterkweller??) ute på terrassen eller i hagen. Har du en partner? Vel, mulig en dobbel kunne vært noe? Hekle 2 og sy de fast i åpningen haha Det ble et tillegg fra meg til den orginale oppskriften, lengden er justerbar selvfølgelig.

 

COZY COUCH CARDIGAN
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag ble det sånn KRISE Søndag! Alltid når eg står opp så trykker eg på kaffitrakteren før eg går på badet. Mens eg var på badet kunne eg ikkje hører de vanlige lydene fra kaffitrakteren, men bare sånn “klikk-klikk”. Når eg kom ut på kjøkkenet blinket lyset på knappen og det kom “frezelyser” som om noe gnisset – Ikkje bra vil eg tro!? Skrudde den av og bare kokte opp melk i ei gryte og tok sånn Gullkaffi oppi – Funker i nøden det også, det er jo det eg lager om eg vil ha kosekaffi 😀 Skulle eg likevel føle på det at koffeinlageret mitt er noe lavt, vel da får eg heller smække meg en energydrikk når eg etter på parkerer ræva på Hobbyrommet.

Planer for dagen er å bare legge rent på Dib sin seng og moppe gulvet på rommet hans så er det rommet ferdig. Sååå skal eg fortsette finpussen på skulpturen som eg startet på i går. Gikk helt fint å pensle et lag med gips over de der gipsbandasjene. Eneste eg funderer en del på er alle de bitte små “kulene” eg har trillet og satt på langs hele kantene på den fisken min…tenkte på det ser du, hadde vært mye enklere å satt perler fast med ei nål. Blir jo et hekkan når alle de eg har laget skal males….Hmmm, vel.…eg tygger litt på det inn til videre. Kommer nok frem til en overkommelig løsning, fikk en sprø idé når eg var innom der i natt for å skru av lyset før eg la meg….
Tenk å satt blålilla transparent paljetter på heeele ryggen på den fisken…Tror eg må skrinlegge
den ideén fortere enn fy…FOR en jobb!

Vel vel, jo fortere eg få lagt på den der senga jo fortere kommer eg i gang med det eg vil holde på med 🙂

 

 

LAG DEG EN
FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. Viss den “soveposejakka” hadde vore i kvitt, og du hadde gått rundt i nabolaget ein sein mørk kveld, hadde du vel skremt opp alle! (Ps….eg synes ikkje den var så fin)

    2. Jeg hadde elsket den soveposen!!! Jeg sitter alltid inntulla i et pledd hvis det er kaldere enn…. tja 20 grader??? Har kjøpt meg ei lang strikkejakke i hvit “pusegarn” Men den er nesten for fin til Hjemmebruk (Nesten. Oppdaget plutselig at jeg var ute i kjøkkenhagen med den i sted og drev å tømte jord ut av blomsterpotte hvor sommerblomster hadde tatt kvelden.)

    3. Å som jeg gleder meg til å se fisken/skulpturen ferdig,spennendeì. Ha en fin hobby dag. ✍🖌🖍

    4. Likte mønsteret og knappingen på siden (men ikke dusken på hetten) Tenk deg en lang kåpe i dette mønsteret, med fór av nøytral dunlerret. Blir nesten vindtett, det. En suveren vår-/høstkåpe. Hm, må visst tenke litt alvorlig på det.

    5. Du den soveposen…. vet ikke helt jeg. Den var/er da fin nok, men for en jobb. Der er jeg da, trur nok at dette ville blitt et aldriferdig prosjekt. Men ære være den som har tålmodighet, mer enn stilig nok. 😄
      Så tenkte jeg på de kulene til skulpturen din… hbis du skal ha på perler… så kunne du jo malt pærlene før du evt limte/sydde de på da. Regner med at du allerede har funnet en løsning på det, siden det er den 17/ 8 i dag, og dette skrev du og la ut den 15. Så jeg hadde glemt??!! Å følge med en dag.
      Håper resten av dagene blir like kreative og venter på stadige nye innspill og ideer.🤗😁

Siste innlegg