Hvordan man egentlig føler seg…

 

Det er vel kanskje ca sånn eg ser meg selv i speilet i dag….! Du snakker meg om å våknet opp som et totalt vrak, men likevel ikkje så verst. Faktisk så tror eg feberen fungerer som en slags rus på meg, for eg flyter på en måte
og syns i grunnen det meste er ganske ok. Ja, tror det er litt sånn eg føler..? Det er evigheter siden eg var syk, hvis man ser bort i fra alle grunnene til at eg har vært på sykehus de siste 20 årene – Det teller liksom ikkje. Feber kan eg ikkje huske sist eg hadde!? Når eg sitter å skriver føler eg tastaturet svever og bokstavene hopper og eg må nesten fange hver enkel. Tror eg er stiv i alle ledd,
t.o.m de eg ikkje har, alt av muskler er ømme og det er litt vondt å gå…? Stiv som en stokk, skulle tro eg hadde klatret 7 topper det siste døgnet. Likevel er det ikkje så verst….enn så lenge ikkje så gale som eg frykt og sikkert mange var redd for. Halsen er hoven og vond, godt å drikke noe kaldt med kullsyre, nesa renner ukontrollert så det er i grunnen greit å tape en serviett på overleppe.

Tidligere i dag satt eg bare inne på Hobbyrommet å tegnet, skal i grunnen blir gøy å se resultatet når feberen har lagt seg. Sånn i 14 tiden var eg ganske sliten, la meg ned på senga for å H V I L E litt, poff så våknet eg 19.35!! WHAT!?!? Snakk om å ta en snartur innom en komatøs tilstand. Var litt desorientert når eg våknet, husk at eg lå på gulvet inne på Hobbyrommet…Måtte virkelig orientere meg og tenke litt på hva og hvorfor *ler*. Milo (<—Katta!) lå å sov rett ved siden av meg og der har han nok ligget hele tiden for døra var jo lukket. Trofast han der.

Ønsket nå er at eg klarer å sove i natt og våkne opp feberfri i morgen slik at eg kommer meg til Rådhuset –
Klarer eg det kan eg godt ligge syk ei uke til 🙂

Har nesten ikkje tatt i mobilen i dag, men var nettopp innom Snapchat og det lå ei laaaang liste med “God bedring” meldinger, sier Tusen Takk her inne for eg kommer ikkje til å orke å svare alle. Hodet flyter som sagt opp under taket mens eg sitter her i go`stolen – Tro eg?
Vel vel, morgendagen blir nok garantert mye bedre 🙂

 

 

GOD BEDRING TIL ALLE
ANDRE POSITIVE

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg