Hvorfor ikkje bare strikke en frosk? Eller ei padde!

Designet av Kristina Ingrid McGowan

 

Hvorfor ikkje? Ja hvorfor ikkje bare strikke en frosk? Eller ei padde, samma det vel? Noen ganger er det gøy
å bare strikke noe fordi…det er utenfor norm, eller bare fordi det er gøy! Har da alltid plass til en frosk,
eller ei padde, hvis ikkje? Vel, heng de i bilen til pynt 🙂

Det følger også med en liten garderobe så her er det masse kos å strikke!

 

 

 

Designet av Kristina Ingrid McGowan

 

Et skikkelig stilig par! Man trenger ikkje alltid en grunn for å strikke det man strikker, men kanskje du også har noen barndomsminner slik som designeren? Vel, da kan du nå realisere dem nå.
Frem med litt tynt ullgarn og bare nyt mandagen 🙂

 

 

FROG AND TOAD
Bildene over
Frosken er 23 cm
Padda er 18 cm

 

 

* * * *

 

 

Mandag, 14 gr og sol, ikkje verst 🙂 Ikkje bare det, men det er også 14 gr i sjøen på Solatranda, det er vel info som kun er nyttig for den ekstreme! Litt for kaldt for denne kroppen, men det er jammen ikkje så mange år siden eg ikkje brydde meg om det! Det var bare å kaste seg ut i og kjenne på det etter på 🙂 Oj! Det begynner faktisk
å bli ganske lenge siden eg bade sist, ja i havet altså!?! Hva skjedde der liksom? Hmm ok, til neste år 🙂

Tja, her ser det ut for at lynet slo ned på kjøkkenet i går så det er vel bare å komme inn i tralten og starte på runden for i dag! Tviler på at noen stjeler jobben fra meg i løpet av dagen *ler* Det er bare å få det unna gjort
og komme i gang med perlinga, har også et par nye episoder på en serie eg følger som eg kan se så eg skal nok få mandagen til å surre og gå. Ellers blir det nok ut å kjøre senere, øvelseskjøring (han kjører som en prest og helt perfekt, på tide den oppkjøringa kommer nå!) ut til trening. Tja….og så er det å starte forfra i morgen igjen, og sånn fortsetter det nok gjennom heeele uka 🙂 Kan være at det kommer et vanvittig sprell etter hvert, hvem vet?

 

 

LAG DEG EN GOD MANDAG!
HUSK Å NYT DEN LITT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg