Hvorfor strikker “alle” det samme??

Designet av Tiny Owl Knits

 

Det har virkelig lett for å bli med “BØøØLGE”Strikking her i dette landet vårt! En merkelig ting å skrive, men regner med at du vet hva eg mener 🙂 Plutselig kan et strikkedesign bare ta fullstendig av og ALLE vil ha det, det rare er jo at det trenger ikkje være noe spesielt med det heller, bare et helt vanlig design. Det er aldri godt å vite hva som blir en farsott heller, det kan være et design som har vært ute lenge, eller det kan være noe helt nytt. En av årsakene kan også være at det er en som har strikket det i “riktig” farge, eller bare klarte å ta et blinkskudd av et bildet, og mer skal ikkje til før et helt strikkemiljø eksploderer i ren strikkegalskap! ELSKER DET 🙂

Eg har også kastet meg på “Bølgen” noen ganger, men er det virkelig så gøy å strikke det som alle andre strikker? Fordelen er jo at det er et vanvittig samhold underveis i strikkinga og man får alltid svar om det er noe man står fast på. Veldig ofte har mitt “Bølge”-prosjekt endt opp på hylla, dvs det er ikkje alltid noe som blir flittig brukt. Oftes er det “rushet” av å strikket i fellesskap som gjør at eg strikker det og ikkje noe annet. Det optimale må jo være noe som både gir et “rush” og at det blir et favorittplagg. Derfor ble eg så ivrig her tidligere da eg ramlet innom hos Tiny Owl Knits, mye som falt i smak, men samtidig trooor eg vel gjerne ikkje så mye av dette vil skape strikkegalskap her hjemme, men kanskje det er noe som falt i smak hos deg? Eg plukket med meg mine favoritter:

 

MOONKOOSA BOOTS
Bildet over
Barn og Dame størrelser

 

 

 

 

Designet av Tiny Owl Knits

 

UNIKOOSAS
Str Baby – Barn og Dame

 

 

 

 

Designet av Tiny Owl Knits

 

FERN SHAWL
En størrelse

 

 

 

 

Designet av Tiny Owl Knits

 

Eg hadde nok muligens droppet alt dillet, men ei god hette er deilig!

 

HEDGEWITCH HOOD
En størrelse
Denne oppskrifta er en del av ei eBook

 

 

 

 

Designet av Tiny Owl Knits

 

Her kan du bryne deg på Intarsia Teknikken ♥
Sjekk DE herlige detaljene!!

 

THE WOODSY ASSOCIATION 2.0
S-M-L-XL

 

 

 

 

Designet av Tiny Owl Knits

 

THE WOODSY ASSOCIATION
S-M-L-XL

 

 

 

 

Designet av Tiny Owl Knits

 

GARDEN GATE & IVY
En justerbar størrelse

 

 

 

 

Designet av Tiny Owl Knits

 

Frem med pinnenummer 2,00 mm (Eller mindre!!!) og passende tyyynt garn!
Her kan du dille og kose deg i timesvis, absolutt i min gate.

 

CARE OF MAGICAL CREATURES
CHARM BRACELET 1

Du finner flere Charms HER og HER

 

 

 

 

 

Designet av Tiny Owl Knits

 

Lyst på laaaange sokker? Strikk striper, da går det fort!

 

BROOM RIDERS
Str S-M-L

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag er i grunnen første kwellen hvor eg virkelig kjenner på høstfølelsen. Ja eg kom så pass i stemning at eg fant frem en del lys og fikk de tent! Ble en riktig så koselig ro så nå vet eg ikkje om eg vil legge meg en gang! Begge ungene er allerede langt inn i drømmeland, men eg vet at eg stort sett våkner etter 6 timer så da blir det i tilfellet en meget tidlig morning! Tror eg skal prøve å drøye det nærmere midtnatt hvis eg ikkje sovner her i stolen. Eg har fått perlet ferdig et knallherlig ekorn og gjort klar brett til å fortsette i morgen.

Tidliger ei dag var eg innom å snuste litt hos MesterGrønn – som for øvrig er en farlig butikk! Vettu hva de hadde fått inn?? GRESSKAR! Ååå eg elsker jo gresskar og de hadde fått inn i alle fasonger og farger! Sa litt høyt til meg selv når eg stor der: “Tia går for fort hvis eg allerede nå får de i hus”. Hmm spørs hvor lenge eg klarer å holde meg….store mulighet for at eg går på en smell på fredag når me handler…Fordelen med gresskar er at de holder seg fine lenge og de trenger bare å være fine ut oktober…*Sukk* Jaja sove godt når du legger deg ♥

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg