I år skal leggene grilles!

 

Eg har alltid vært den som ble lett og god brun på sommeren, men i fjor…? Gikk jo tur hele sommeren, ble god og brun på armer og ansikt, men beina!?? Ja, nei, de hang godt etter…Så i år skal eg virkelig gjøre noe med det *ler* Ikke for at det er sååå viktig med brune bein, men du og du så herlig det er! For mange år siden, ja me må helt tilbake til sommeren 1987.…Eg var i sør Frankrike i flere uker og da fikk eg denne solkremen fra Lancaster…Har ikke “sett” den etter det, men da eg var innom på nett for å kjøpe meg solkremer forrige uke dukket den bare opp! Sin helt ut fra det blå!! Kjente eg ble helt yr ja, for mer brun enn det eg var sommeren`87 har eg ikke vært siden….HAHA I år blir det forhåpentligvis andre boller – Gud kor eg gleder meg! Duften av disse krukkene fikk meg rett tilbake til “syden”. Spanderte på meg After Sun også, hva er vel bedre etter en dag i sola enn dusj og deilig krem, ikke sant!?!? JuHuuu *Lett å glede* Bare for å si det, eg begynner uansett sesongen med SPF 30 før eg våger meg ned på 6.

 

 

 

 

Det er jo alltid sånn at når man går til kassen i en nettbutikk får man tips om andre ting man trenger…Eg har i mange år brukt Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden, men en sunstick av samme merke med SPF 50 har eg ikke fått med meg, så derfor klikket eg den hjem! Er et must med høy SPF på lomma når man går tur! Skuldre, nese og ikke minst lepper bør man smøre underveis på tur, eller når man sløver på stranda 🙂 Eg var nok ikke flink nok i går for overleppa “henger” litt i dag ja….Jadda jada!

Nå skal eg så absolutt være skodd for en forhåpentligvis strålende sommer! Hekkan eg gleder meg og i dag er eg full av fregner, da er sommeren like om hjørnet….t.o.m snøen som daler ute kan ikke knuse det humøret! No No!

 

 

 

 

 

 

På vei til senga i går kom eg på Kjøleskapsgrøt! I fjor var eg veldig flink til å lage det, men i løpet av årsskifte har eg glemte det…Å Hekkan, denne her ble god! Perfekt tykkelse, er ikke like god om den blir for tykk syns eg. Eg hadde ca halve glasset med havremelk, 4 ts chiafrø, 2 ss Vanilje Kesam – Rørte mye og ristet en del før eg satte den i kjøleskapet. I dag bare rørte eg den litt, lignet på fløyelsgrøt i tykkelsen. Skwiste opp i litt honning, blandet, 1 ss med Vanilje Cottage Cheese og masse bringebær og blåbær – Mmmm kosemose!

 

 

 

 

 

Nå er tanken å finne meg en serie…et helsikken hver gang en serie er ferdig…Mye mulig eg bare setter på GOT (Hbo) og ser den for 3.gang, å nei, eg blir aldri lei! Forresten, sjekk den kule kulepennen eg fikk i posten i dag *fniser*

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Nå fikk jeg veldig lyst på chiagrøt, så det spørs om jeg ikke må røre sammen en slik ut på ettermiddag😀 du tar virkelig gode bilder!

      1. Takk skal du ha, har god mobil 🙂
        Chiagrøt er snadder, nå må eg husk å lage meg en før eg legger meg som blir frokost før tur i morgen 🙂

Siste innlegg