I kjølvannet av alt Hatet…På tide med litt LOVE??

 

Det har jammen meg vært ei turbulent og vemmelig uke syns eg – Ikkje er det over med det første heller vil eg tro!? Da sikter eg selvfølgelig til hva som ulmer i Bloggverden og deler av mediabildet. Selv om det store hovedfokuset i min hverdag er strikking så skriver eg jo også blogg, hovedsaklig om strikking– og av den grunn så bryr eg meg jo om hva som skjer i denne delen av “verden” også. Mye av vreden skyldes ene og alene en person og det er helt ufattelig hva som kan komme i kjølvannet av en kvinne sitt hat!  For det er ikkje snakk om “kvinner som hater kvinner” lenger, men mer; “EN kvinne som hater kvinner”, det er i allefall et inntrykk eg sitter
tilbake med og det er i grunnen ganske trist!

Alt av kritikere, lesere, fans, “haters” ser ut for å ha blitt delt i 2 med et gjensidig hat mellom seg! Dette kan da umulig ha vært et mål i seg selv?? Du har den “leiren” som forsvarer og støtter opp om bloggeren uansett hva og på den andre siden har du oss som ser på det med et mer skeptisk/kritisk blikk og leser bla Kvinneguiden for å få bevis på at det me tror er riktig. Det er slettes ikkje en forsamling med feite Nav`er som ulmer til hat og hets, overhodet ikkje, men det er jo bildet folk flest som ikkje vet har. Da er det jo med stor entusiasme eg kan opplyse om at det finnes et sted hvor du kan lese skikkelig dokumenterte innlegg og saklige diskusjoner, nemlig på “Rampelyset”!! Hvis det skal gå så langt at “Rampelyset” blir stengt fordi det KUN er den ene siden som skal bli hørt, ja så kan me jo si at Ytringsfriheten slettes ikkje er verdt papiret den er skrevet på!

Noe av det denne mye omtalte bloggeren oppnår er at en haug med mennesker sitter å klorer og biter i alle fora på nett for å forsvare seg! Ingen vil over hodet høre på så mye som et fornuftig ord og prøver du deg med en saklig kommentar, ja da er det over og ut og du blir blokkert! Hun har fått en hel haug av ForsvarsAssistenter helt gratis som hun kan manipulere til eget bruk, skammelig! Konsekvensen frem til nå hvis man prøver å ta opp kampen er jo at man blir anmeldt på flekken og det er vel grunnen til at hun kan herje videre fordi ingen tørr!
Hun får med seg noen og knebler resten og dette må noen som kan utøve mer makt enn
oss vanlige dødelige ta ansvar for og stoppe!

Eg undrer meg over hva hun ønsker å oppnå? Det kan umulig komme noe godt ut av en slik oppførsel i det lange løp? Det skal virkelig bli interessant å se hvem og ikkje minst hvor mange som sitter å heier helt til siste slutt…Hører rykter om at ganske mange allerede har skiftet “side”

 

Gleder meg til me igjen kan kose oss med Humoristiske Skråblikk
i steden for at alt me skriver bør screenshot`es i tilfelle helvete slipper løs.

Vettu hva som egentlig er ganske trist? Det er jo at hun er en vanvittig flink kakebaker og hvorfor ødelegge det med alt det “rotet” hun har styrt med for å bli størst og best?? Kakene har jo bare forsvunnet i alt hatet og DET er trist…Det var en gang da også eg satte pris på de flotte kakeinnleggene og mange med meg…

På tide å bare legge seg langflat nå eller??

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Jeg lar være å ta parti..er det noe jeg ikke gidder bruke mitt dyrebare liv på, er det den slags krangling. Det er feil på begge sider, ja..også jeg har fått med visse ting selv om jeg ikke er på disse kvinneforaene. Ingen kan påberope seg å være uskyldige engler, heller ikke hun med boka. Skal hun fortsette bloggen likevel ..spetakkelet var kanskje bare for å skape blest om boka og selge? Synes jeg så overskriften til en annen blogger om at X fortsetter likevel. Jaja, samme det. Jeg har garnnøster. 🤗

      Jeg ble igrunnen sur på meg selv i dag. Hvorfor er enkel hoderegning vanskelig noen ganger? Du vet..dele opp antall masker på forstk og bakstk og felle av der ermene skal være …når man har fått strikket dem… Vel, jeg klarte kunststykket å regne feil. For mange masker på det ene stykket i forhold til det andre, og der satt jeg som en idiot. Driver og plukker opp, inkludert fellingen. Kalkulator neste gang!

      1. Kan ikkje like å ta parti selv, men å forsvare noen som på ingen måte har rent mel i posen skjer ikkje. Alt er et spill for å sanke klikk til siste slutt, bare synd at så mangen går i offer-fella.

        Eneste positive ved å rekke opp er at du få nyte garnet 2 ganger. Har gjort samme tabbe selv. Stoler aldri helt på egne utregninger så kalkulatoren må alltid frem for å dobbeltsjekke 😉

        Lykke til 😊

    2. Det er jo interessant, jeg aner ikke hva du sikter til! Har tydeligvis gått meg hus forbi 🙂

      1. Det kan være like greit for det hele er i grunnen bare et tragisk sirkus av de sjeldne! Men at noen skal få lov å ture frem på denne måte, manipulere, lyve og heve seg selv over alt og alle DA er det gått for langt.

        Anyway, et nytt strikkeinnlegg er på vei og det liker me jo uansett aller best 🙂
        Ha en flotters fredag 🙂

Siste innlegg