I love DOTS! – Strikkeoppskrifter

Designet av Mélina Hami (Foto/Strikket av; Kassije)

 

JuHuuuu denne kjolen gjorde meg faktisk GLAD! Når eg dumper over en kjole på denne måten og den i tillegg er designet slik at eg kan bruke mer enn 2 farger! Woop Woop! Ikkje sant kjolen her KUL!? Vettu ka som også er fullstendig digg?? Det er at (i følge oppskriften) strikkes den i dobbel tråd med Dette Garnet! Det er en favoritt som har følgt meg i mange år og eg både bruker og elsker det ennå 🙂

At garnet finnes i 59 farger gjør jo at du kan ha en prikk i hver farge haha

 

Designet av Mélina Hami

 

I følge infoen eg kan se så er det brukt Intarsia teknikken! Hmm ble lit skeptisk der ja…et nøste til hver DOTT!? Hmmm Mulig teknikken er brukt et annet sted? Eg kan ikkje helt SE nødvendigheten av
Intarsia på disse Dottene, kan du?

Anyway?? Lyst på barneversjonen? Da kan du svippe innom HER!

 

ANZAR
Bildene over
Fra 75 cm til 135 cm i overvidde
Du får både Genseren og Tunika
i samme oppskrift

 

* * * *


Da var det jaggu meg onsdag og i dag kommer Dib hjem igjen! Har vært rart å vært uten han noen dager, men eg tipper de har hatt det helt som kongen på haugen! Ser slik ut i følge bildene eg har sett i allefall *ler* “Gutta på tur”.

Trooor ikkje det blir så mye gjort her i dag, ut i fra formen på Ali og meg å dømme. Blir vel helst at me plukker med oss noe når me svinser rundt her bare vil eg tro. Min plan er faktisk å svinse minst mulig! Skulle ikkje ha sagt AKKURAT det nå gitt for der ser det jaggu meg ut som om Ali er på vei til å henge opp gardinene! Vel, da må han styre på egen hånd for eg har nesten nettopp stått opp. Han kan aldri har fred om morningen når noe står på hehe Skjønner meg ikkje helt på det eg, ja å sette i gang før første kopp kaffi er i magen hehe

Min plan, eller det som i allefall VAR min plan og som eg etter beste evne skal følger er: Overse det som ER rot, NYTE det som ser jævlig bra ut og bare kose meg med det me har fått gjort! Rett og slett! Mens eg i tillegg skal strikke selvfølgelig. Prosjektet min nå om dagen er bare noe av det nydeligste eg har strikket på lenge! Ja både garn, mønster og alt! Ååå skikkelig digg!

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg