I morgen blir det JULEKOS! – Gleder du deg??

Reklame | Silver Fox + Bittamisdesign

 

ENDELIG! Nå skjer det! Oh La La du kan glede deg! Normalt sett så skulle alle gavene blitt vist frem i løpet av uka som gikk, men nok en gang er det bevist at man ikkje kan stole på posten….Ikkje alltid i allefall. Men men! Var på posten i dag og da fikk eg nå i allefall hentet gavene fra SILVER FOX – Ingen problemfri reise på den pakken heller. Anyway, la oss glemme posten et øyeblikk….ta deg et lite minutt og studér bildet over her…

 

*Venter mens du studerer…*

 

 

Eg fikk helt på ekte hjertebank når eg pakket opp denne pakken! Snakk om smekkfull og alt dette skal eg gi bort
i løpet av desember Wohooo! Eg kjøpte jo en del slike ting da eg shoppet hos Silver Fox på Strikkefestivalen og er så glad for at eg skal få delen dette med deg 🙂 Her blir det flere gaver, det blir jo gaver hver søndag + eg skal lage til EN Julegave som trekkes på selveste Julaften, bedre kan det ikkje bli.

Hva som blir lagt ut som gave av dette i morgen, vel, det får du se i morgen 🙂 GLED DEG! Et skikkelig tips er: Har du en strikkevenn(inne) som du skal kjøpe en fin gave til? Kan anbefale en av DISSE, og kanskje en pose med Disse Søte! ♥ Eg kan stå inne for at det er kvalitetsting. For å si det sånn, om behovet for å kjøpe gaver
til seg selv skulle dukke opp….Vel…Silver-Fox er absolutt kvalifisert 😀

 

 

 

 

Over til ingen ringere enn Bitta her self ♥ Uten særlig videre presentasjon tror eg me kan være skjønt enige om at dette er GARN DRONNINGA med stooore bokstaver! Førr ei dame! ♥ Eg har jo en sønn vettu, han Dib, og det er ofte i diverse situasjoner hvor han nevner henne, f.eks nå for et par uker siden når det var snakk om at han skulle østover for å konkurrere. Han spurte meg: “Tror eg kan stikke innom å hilse på Bitta i samme slengen?” Eg syns det var sååå koselig når han sa dette! Hun har nok gjort et stort og godt inntrykk på han da han traff henne på strikketreff for en del år siden.

Ok, tilbake til Bitta, er du like heldig som meg så har du kanskje noen av bøkene hennes? Vel, da vet du at her er det kvalitet til fingerspissene, nada er overlatt til tilfeldigheten i den gården ♥ Garnet?? Ååå det er en Garnhimmel uten sammenligning med noe! Hun er magisk med fargene, ja hun farger jo garnet selv vettu!
Her er det bare å glede seg!

Ho Ho Ho

I morgen blir det lagt ut 2 gaver, hva som er i gavene er det ingen som vet før i morgen,
annet enn at de er fra Silver-Fox og Bitta 🙂 Det er bare å følge med vettu! Ho Ho Ho

 

 

HVA TROR DU SKJER MENS EG SITTER HER Å SKRIVER!?!?!?!

 

Ikkje sant!?!? Det plinget i Sms`n, mailen OG i Post App`n samtidig! Legg merke til klokkeslettet! Hmm Posten stengte klokka 16:00….HVOR TYPISK!! Jaja, det positive er jo at de tar jobben på alvor og jobber overtid (Veldig flinke og kjekke de som jobber på min post)  Det er pakken fra Rito Hobby, eg kan røpe så pass at den veier 12 kilo, så me snakker en del go`saker der ja….meeen nå får eg den jo ikkje før på mandag…sukk…Siste oppdatering fra pakken fra Sømsenteret er at den er på vei til postkassa mi, ser ikkje helt for meg at den får plass om den ikkje er vakumpakket….Vel vel satser på en problemfri levering der altså.

 

Ok, eg har fått på meg pysjen som seg hør og bør på en laurdags kwell og er klar for…? Tja, si det, vet ikkje helt hva eg skal surre med? Det neste nå er jo i grunnen å starte på juelbaksten og snopet…Planen er Fruktflesk
i løpet av helga, får sjå om det blir i kwell eller i morgen. Finner nok på noe, kanskje pakke en kalender?

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instgram

3 kommentarer
    1. Bøkene til Bitta er så fine og oppskriftene er godt forklart. Jeg har alle hennes bøker, og sokker er det blitt kjekt å strikke nå.
      God helg til deg , gode bloggskriver. Alltid kjekt å følge deg her.
      Marit

    2. Du er bare helt rå🤗 leser bloggen din hver uke👍🏻 Hva ikke du får til, vær stolt av deg selv❣️
      Utrolig hvor mye fint og god kvalitet, du skal dele ut i år. God advent ☃️

      1. Takk skal du ha <3
        Gleder meg til desember ja, det er sååå mye herlig som skal deles ut, tror mange blir overrasket – GØY! 🙂 Kos deg masse du også, nå skal eg ut på kjøkkenet å sparke i gang Julebaksten 😀

Siste innlegg