Ikkje perfekte, men helt fantastiske!

 

Siden eg laget disse på Snapchat i går måtte eg bare vise at de ble ganske fine tross alt! Kan fort bli kliss og styr når man skal dyppe i diverse sjokolader. Eg dyppet de først i melkesjokolade – inn i fryseren og så dyppet eg i hvit sjokolade….melkesjokolade smeltet jo og la seg ned i skåla med den hvite…JAJA –
Til 7.og sist er det jo smaken som teller, ikkje det?? Ho Ho

 

 

 

 

De tar seg nå veldig godt ut i den fine lille kakesnopeboksen min,
så gjenstår det å se hvor lenge de “lever” i kjøleskapet *ler*

Uansett, oppskriften på OreoTrøfler er ikkje min, men du finner den HER INNE 🙂
Enkle å lage, men kan bli litt kliss – Det overlever man i jula 🙂

 

 

 

 

Så litt selvskryt til slutt! Eg har alltid drukket nok vann, har alltid kjøpt og hatt masse vannflasker stående i kjøleskapet….men det siste året har vannflaskene mer eller mindre forsvunnet og vanninntaket minket. Har villet hatt ei flaske som DETTE, kanskje den kan motivere meg litt? I BlackWeek fant eg hos Lyco og eg fikk den nylig i hus! Til nå i dag har eg fått i meg ei flaske så dette lover godt.
Eg kan liksom KJENNE på kroppen hvor godt det gjør 🙂

Men ok, nok skravling eg har noen karameller å koke! SEE U!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg