Ingen Jul uten en Gnom eller 3

Designet av Cindy Pilon

 

Hvis du som meg har en goood del Østlandsgarn og Safir Garn, ja da er du godt rustet til å begi deg i kast med en gjeng av disse! Dette er helt i mi gate og eg vil ha en hel gjeng! De er jo så stilige! Å du? ALLE trenger en Gnom eller 2, ikkje tull en gang! Eg ler meg ihjel hver gang eg ser en flott gnom! (Den eneste Gnomen eg noen ganger syns er skummel er den som står å lusker bak en busk i hagen!)

De skal bare toves lett før de monteres og fylles 🙂

 

 

Designet av Cindy Pilon

 

Hvis du kjøper denne oppskrifta får du også en oppskrift nr 2 helt gratis! Du kan velgen hvilken du vil inne hos Cindy Pilon og hun har sykt mye flott og fint! Bare ta en kikke HER INNE,
garanterer at du får problemer med å velge.

 

 

GNOMES AND WOBBLERS
Bildene over
Ca 10 cm høye uten hatt

 

 

 

* * * *

OK, da var me allerede halvveis i uka og siden eg var i seng før kl 01:00 i går føler eg meg relativt uthvilt selv om eg kjenner at eg durte i vei i går! Halle min hatt hva eg fikk gjort altså! *Stolt*. Så ja, for å si det sånn så fortjener eg virkelig en dag med beina høyt kun med fokus på strikking og evn en knakande god serie! Eneste på programmet i dag er kjøring til trening kl 18 🙂 Er i grunnen lite igjen å gjøre her hjemme siden eg gikk fullstendig bananas i går. Eg skal skifte på Amira sin seng når hun reiser i morgen siden Dib sin kamerat skal bo der i helga pga NM, men det er jo kjapt gjort. Ellers så kan eg jo f.eks ta tak i noe av det “rotet” som på en måte har grodd fast etter oppussinga…? Problemet når noe er grodd fast er fordi eg, eller me ikkje helt hva me skal gjøre med det…Det enkleste er jo bare å kaste det! Gudene skal vite at me egentlig ikkje har plass til å oppbevare stort mer nå! For å komme bakerst i garasjen f.eks må du først klatre opp for så å skli ned på baksiden av berget, skjønner eller? Eg har i grunnen mast på Ali om me ikkje bare kan få hjem en container for da er det så mye enklere å kaste!! Ja det går an å få en sånn “gjenbrukscontainer”, dvs at inneholdet ikkje direkte er søppel og på den måten kan jo ting havne i ei bruktsjappa nær deg hehe Føles litt bedre på en måte 🙂 Me har f.eks ennå 2 enorme skap/kommoder som det er en skam at står der nede!! De kjøpte me fra et dødsbo da me bodde i Oslo, me hadde en sånn antikvar hjemme som tok en kikk og kunne bekrefte at de var fra slutten av 1700 begynnelsen av 1800 tallet!! DET er gammelt det! Det er ikkje sjans i ville helv…at me orker å dra de opp i leiligheten for å si det sånn! De brukte nemlige skikkelig treverk den gang og de veier kan du si! *ler*

Så ja, blir spennende å se hva eg finner på i dag! Holder på med hele 4 farger på strikketøyet akkurat nå så det i seg selv er jo veldig spennende haha Før eg tar en tur på badet skal eg ta et overblikk over hva som burde bli gjort og mens eg da sitter å strikker kan eg legge en slagplan i hodet. Jepp, det tror eg er en god plan!

 

 

 

HA EN STRÅLENDE
ONSDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei veldig overrasket Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg