INGRID PULLOVER – Nå med NORSK Oppskrift!!

Designet av Isabell Kraemer

 

Dette vet eg at MAAANGEN av dere har ventet på! ENDELIG! Den populære Ingrid Genseren til Isabell Kraemer fra 2015 har fått seg en “Finpuss” og kommer nå også i NORSK oppskrift! HÆ? Ble du ikkje glad nå? Den kommer også i enda flere størrelser og går nå fra 85 cm til 156 cm i overvidde ♥ Strikkefastheten er den samme: 22 m/35 row så til deg som har ventet på om det kanskje kom en norsk variant, vel, nå er den her 🙂

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

Vanligvis når en designer oppdateren en oppskrift eller legger til et språk så får me som har kjøpt den fra før en melding med at en oppdatering ligger ved oppskriften vår. Det har eg ikkje fått, ikkje ennå i allefall. Uansett så har eg en Ingrid på pinnene vettu (ja den er halvferdig…), men fordi eg vet det kommer til å bli spørsmål så har eg sendt en mail til Isabell og spurt om det blir lagt til oppskriften til de som allerede har den. Såååå hvis du har kjøpt den, vent litt og se om du trenger å kjøpe den en gang til 🙂 Oppskriften ble publisert for et par timer siden så kanskje ikkje alt er på plass ennå 🙂

 

INGRID PULLOVER
Bildene over
Fra 85 cm til 156 cm i overvidde

 

 

 

 

 

Her er min Ingrid Pullover! Ååå dette har eg absolutt ikkje godt av for nå kommer jo den der dårlige samvittigheten sniiikende….Snart på tide å åpne den der kista mi med halvferdig prosjekt…Ta noe harde avgjørelser og kanskje få strikket noe ferdig? Vel vel, får sjå! Eg strikker min Ingrid i Silja og eg syns den blir helt perfekt og det garnet hadde de riktige fargene i forhold til mine ønsker 🙂

 

Edit: Akkurat NÅ fikk eg mail fra Isabell: Det skal komme en oppdatering for de av dere som allerede har kjøpt den. Eg kjøpte min i 2015, men hadde likevel ikkje fått den. Grunnen til dette var fordi oppskriften ble solgt via “noen andre” som hadde lisens eller noe(?) helt i starten. Skjønte ikkje helt, men om det var så, da ville den ikkje poppe opp i Library automatisk. Hun sende den til meg men én gang, alltid å kjekt å få med seg oppdateringer 🙂

Så ja, blir det endelig en Ingrid Pullover på deg også?

 

 

* * * *

 

 

For øyeblikket sitter eg her med beina høyt, men nå straks etterpå skal eg lage et glovarm fotbad og pleie de litt! Føttene, ja egentlig hele beina er så slitne/vonde! Ja neida så, eg nevnte ingenting til legen i dag fordi eg var der for andre ting…Han liker ikkje når for mange ting tas opp i samme time. DET skjønner eg fordi en time er ikkje så lang! Mens han ordnet resepter etc spurte eg heller om Dib sine bein *ler* Typisk en mamma eller? Han har nemligen time på mandag fordi etter Landslagsuttaket forrige helg kom han hjem med det han selv mente var forstua storetå + 2 av “naboene”. Vel, det har blitt ganske så blått og umulig å bøye og heldigvis hadde de på treningen nå på onsdag sagt at han måtte ta rønken. Så da er det ut til legen på mandag for å få henvisning.
Det var det eg lurte på om eg ikkje bare kunne få med meg i dag, men nei, han må se på foten først.
Greit nok, eg bare måtte prøve meg haha

Ok, etter legen stakk me en tur bort på Europris og der shoppa eg vettu! Er en stund siden eg har vært på “Normal” og hamstret såper etc til både kjøkken og badet og med tilbud på Europris ble det mange gode kjøp 🙂 Kan lønne seg det 🙂 Etter på gikk turen til Tananger–> Rema, Kiwi, Apoteket, MesterGrønn og Nille. Handla også for mi så mye frem og tilbake. Ali har siden før jul gått å sett på noe fine blomsterkrukker og i dag fikk han de til halv pris! JuHuuu Eg fikk bunkret opp med litt telys og kubbelys 🙂 Skal bli deilig med litt lys i kwell 🙂

Du kan trygt si at beina var vonde når eg satt meg ned nå i halv 3 tiden! Det er mange timer det! Tja, så et godt fotbad skal bli deilig ♥ Ellers blir det bakte poteter til middag i kwell, enkelt og godt uten for mye styr 🙂
Det liker eg! Ali har gjort alt klart og eg skal bare fyre opp komfyren en stund før ungene kommer 🙂
I mens har eg store planer om å strikke. Hva skal du gjøre?

 

 

KOS DEG OG LAG DEG EN
HERLIG FREDAGSKWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Helgeklar Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Hei. Ingrid pulloveren din hadde flotte fargar. Kan eg spørja om du har nummeret på dei. Har strikka ein i Holst i blåfargar, men vil så gjerne ha ein i dei fargane du har.

      1. ÅÅåå det tror eg ikkje eg har skrevet ned noe sted. Prosjektet ligger litt pakka ned i den kista mi kan du si, men det er ikkje nyanser i fragene til Silja Garn så hvis du bare tar utgangspunkt i bildet mitt vil du lett finne fargene på fargekartet til Silja Garn 🙂

Siste innlegg