JAAA! -Klart det blir JULEKOS her på bloggen! Starter i morgen

 

I dag var første gang eg var innom Julebutikken her i Tananger!! Har ikkje turt tidligere *ler* Da kan det fort gå galt....er livredd for å se for mye på den vanvittig flotte julebyen de har! Oh My! For sånn egentlig har eg jo lyst på…sukk…men eg havner fort ut på galeien da vettu….Holder igjen ennå litt til, men det eg skulle fortelle var jo det at JA, selvfølgelig blir det julekos her på bloggen – Hver søndag hele desember,
akkurat som i fjor, året før og året før der osv.

Som eg nevnte har eg ikkje fått noe særlig i havn ennå, har vært en lang, tung, trist – og nå en vanskelig høst så eg har ikkje helt hatt “humøret” for å styre med det. Det skal sendes mailer, planlegges, ja i det hele tatt – Det tar tid. Rito Hobby er som alltid med, det er bare eg som har vært litt sen med å gi beskjed og nå har det vært travelt med BlackWeek etc. Vil tro det ordner seg på mandag, men JULEKOSEN starter jo i morgen!! Oh NO! Ingen fare Woop Woop! Eg har jo vært på JULEBUTIKKEN og der kjøpte eg 2 julegaver,
2 skikkelig herlige JULETE gaver Ho Ho Ho

Det var SUPERVANSKELIG å velge, er jo ikkje godt å vite hva andre liker så derfor kjøpte eg noe eg likte – Da ble det enkelt for eg elsket ALT, absolutt ALT! Så ja, da er det bare å følge med her på bloggen i morgen! Ho Ho Ho

 

 

 

 

Eg kjøpte med meg snø hjem! I fjor laget eg jo noe som minnet litt om en Juleskog vettu, hadde kjøpt masse hvitt stoff som eg la over kommoden ute på gangen og tenkte bare å kjøpe snøen. Studerte den byen de hadde nøye og så at underlaget de brukte var mer som filt. Spurte Julenissen him self der i Julebutikken om snøen ville suse rundt om eg sprang forbi kommoden (Ikkje for at det er fare for det da, men greit å vite). Så lenge nordavinden ikkje kom inn i gangen når dørene sto åpne skulle det gå helt fint. Derfor kjøpte eg den filtduken, selve snøen + en pose med små isoporkuler – You know: Snøballer! Disse 3 tingene hadde veldig fine priser, men det var også superdrøyt, kan nesten ikkje se det på posen at eg har tømt ut rimelig mye snø!

 

 

 

 

Dryste også snø over trærene og det ble virkelig fint,
sååå mye finere enn når eg kun hadde det glatte bomullsstoffet 🙂

 

 

 

 

Så nå er “Byen” min på plass, eller skogen da
Ja det blir mer riktig 🙂

 

 

 

 

Det som er sååå gøy med denne skogbyen er at du kan lage den samme med de små 🙂 Ja hele familien kan samle seg rundt spisebordet og bare ha tidenes juleverksted og kos! Da har du en by eller skog i løpet av no time! Min ble i allefall mye finere i år med den “ekte” snøen 🙂

Ellers har eg faktisk fått pyntet på kjøkkenet i dag + eg har fått noe nytt MoHaaa Noe eg har jaktet på ei stund, men har ikkje vært fornøyd med det eg fant….Nå er eg HAPPY og eg fikk løst et stort plassproblem hehe Nå blir det bra! Skal vise det snart, venter bare på en sånn “Kjip” publiseringsdato hehe
*Typisk blogger*, men det er sant da 🙂

Resten av kwellen skal eg bare surre, se på serie, sikkert pynte litt –
Tja, kose meg, det er jo laurdag!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg