Jeg tror, jeg troooor på SOMMEREN!

Designet av Filatura Di Crosa Italia s.r.l.

 

Det er søren ikkje mye som minner om sommer ute i dag! Ganske så bitende kaldt og surt så det er godt det nå er helg! Men det stopper meg ikkje fra å drømme litt blant sommeroppskrifter og det lagres rett under en veldig lav sko her hos meg, for å si det sånn 🙂 Ja det er nesten så eg bare vurderer en liten Give Away i løpet av helga, bare for å holdet motet litt oppe. Enig i det, ikkje sant?

Denne søte saken er åpen i ryggen, altså noe du lett slenger over noen spagettistropper og evn en short –
Det må jo være om graden klarer å komme seg over 20+ de neste månedene.
Hvis ikkje funker nok også et lekker ullsett helt fint til å ha under 🙂 *ler*

 

ANGELINA TOP
Bildet over
Str S – XL

 

 

 

 

 

Designet av Filatura Di Crosa Italia s.r.l.

 

DENNE!! Jøss, en virkelig rålekker cardigan. Fungerer akkurat like flott på fest (som me forøvrig ikkje har lov
å lage ha om dagen
…) som over bikini`n når sommeren først ankommer 🙂 Holdt motet oppe!
Det blir nok sommer en dag i år også…*humrer*

 

SAVANNAH CARDIGAN
Str S – XL

 

 

* * * *

 

 

 

REGN og SLUDD har preget hele helgehandelen i dag! FYSJ! Siden me lemper ut alle varene nede ved trappene her for å bære de opp så var alt søkk vått når det endelig kom inn på kjøkkenet! Me var 2 stk som gikk, ja Ali gikk 3 ganger opp/ned og eg gikk 2 – 3 etasjer, jepp, det blir jo artig når me blir gamle. DA skal eg ta patent på vareheisen de benytter seg av i Beirut: Mannen brøler på kona fra gata når han er hjemme med varene, kona slenger et tau ut fra balkongen med ei diger bøtte knytet i enden. Mannen lemper alt i bøtta, springer opp og hjelper med å dra opp varene 🙂 Slettes ikkje et uvanlig syn for å si det sånn. Å nei, det er ikkje alle blokkene som har heis, selv om det gjerne både er 10 og 15 etg. Er faktisk ikkje alltid at heisen virker og ei heller er den særlig stor + at det faktisk er raskere å gå opp 10 etg enn å vente på heisen…Nop, ikkje tull det heller.

Kvart over 7 dalte eg ned i go`stolen etter en kjapp dusj. Da var alt av varer i skuffer og skap. Bursdagsmiddagen er planlagt og eg gleder meg 🙂 Var hos HalalSlakter i dag og meningen var å lage Dib sin favoritt: Biff, men jammen var de utsolgt så da ble det lammekoteletter i steden for 🙂 Ali skal kokkelere deilig tilbehør som eg ikkje en gang vet hva heter 🙂

NÅÅ skal eg se om eg får montert den løva, ja for den SKAL i posten i morgen uansett vær og vind! Problemet mitt akkurat nå er at det regner og blåser i alle retninger. Løva skulle ha blitt med meg utenfor for å få noen spray med spraylim, men mulig eg må ta på en maske å bare gjør det inne….!? Muligens ikkje det lureste, men på en måte må eg løse det, enn så lenge? Tja, spretter en Brun eg og legger beina høyt et øyeblikk 🙂

 

HA EN FIN KWELL
OG KOS DEG!

Husk: Hver dag er jo i grunnen en fest!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg