Jøss! ~Flotte Høstsokker – Strikkeoppskrifter

Designet av Carlie Perrins

 

Det er når eg ramler over bilder som dette at det korker seg for meg….ja, for da må eg jo bare ha alle 3!! Ser bare når eg lager noe selv enten det er strikking eller annet, eg lager alltid flere av samme – gjerne i forskjellige farger. Det er DA det virkelig “selger”…*ler* Så ja, eg blir fortapt når eg ser andre bruke samme “teknikk” 😀 Så lekkert, hadde gjort seg sååå bra i ei sokkeskuff, en fryd å åpne skuffen og tenke: “Hvilket par skal nytes i dag da tro?”
Er du med? Vel, det er bare å røske til seg oppskriften og strikke alle 3, ja gjerne 2 ganger også – Jo flere sokker
i skuffen jo bedre. Kan jo informere om at mi sokkeskuff er ganske så begredelig om dagen…Alle sokkene mine som overlevde siste sortering ligger i en Remapose på boden….Eg trenger rett og slett en skuff!
Da snakker me virkelige problemer…

 

 

 

Designet av Carlie Perrins

 

Ikkje sant…? Helt nydelig, spør du moi!
Sukk og stønn!

 

SWEATER WEATHER SOCK COLLECTION
Bildene over
Tå Opp Sokker
Strikkeoppskrifter

 

Oppskriften over her er TÅ OPP sokker, hvis du vil strikke de samme sokkene ovenefra og ned i steden for
(Det må eg gjøre) Så velger du DENNE OPPSKRIFTEN! For en genial, hensynsfull og super designer!!
Virkelig tenker på meg, og alle andre som ikkje takler tå opp sokker ♥

 

 

* * * *

 

 

 

It`s FRIDAY!! Woop Woop! I dag starter galskapen! Ja det er jo for galskap å regne når flere 100 halvgalne strikkere skal samles på et og samme sted!! Skal jaggu bli godt å få denne helga overstått for magen takler ikkje mer spenning nå, bare nevner det!! Mandag kommer til å bli en meget utladet dag vil eg tro hehe

Har en plan om å vri meg unna helgehandelen, kjenner eg trenger å bare sitte et sted for meg selv
å lade, lade og lade litt til! Det er mange faktorer som du vet som er skyld i utladninga mi, men eg håper og tror det blir ei gøyal helg med mange positive inntrykk 🙂 Planen i dag er å se om eg orker rydde/vaske Hobbyrommet litt sånn stille og rolig, hadde vært digg med en fresht Hobbyrom på mandag ja, starte med blanke ark på en måte 🙂 Gje meg styrke sier eg bare!!

Kl 18 i kwell går turen inn til Clarion Hotell for å rigge til standen!
Det blir gøy!

 

 

HA EN SUPER FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

14 kommentarer

Siste innlegg