Jula kommer alltid tidlig i hobbyverden!

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Akkurat som i moteverden starter høytider og årstider tidlig også i Hobbyverden! Siden me nå “går mot jul” kan me jo starter der. November og desember er jo absolutt de koseligste månedene til å lage ting til jul, men realistisk sett så må me faktisk starte nå, eller i allefall TENKE på det nå! Det er om du f.eks vil pynte med alt du ønsker og vil til årets jul, eller om det skal være julegaver. Alle som holder på med en eller annen form for hobby vet at ting kan ta tid, dessuten er kreative sjeler spesialister på å havne ut på galeien (Snakker i allefall for meg selv her!) –
Dvs, få nye ideér underveis og plutselig sitte der med 100 ting som skulle vært ferdig.
Derfor er det helt inna for å starte NU!

 

 

 

 

Jula har helt klart inntatt Perlekroken min ♥ Nå er eg virkelig klar til å la alle kreative krumspring få fult utløp!
Perler er sååå mye mer i dag enn de små kjøleskapsmagneten me perlet på 80 tallet,
i dag finnes det ingen grenser for hva du kan lage 🙂

 

 

 

 

Et perleri trenger ikkje lenger bare være flatt! Stryker du “plata” di nok, kan du omtrent formen den akkurat som du vil (Ta gjerne høyde for ei vannblemme eller 2). Bruk fantasien din, hente deg et ruteark og blyant; Kryss i vei og lag dine egne figurer. Hvis ikkje er det en helt fantastisk dansk Perledesigner som heter Anja Takacs
Hun kan alt, hun lager alt og hun deler (nesten) alt 🙂

 

 


For å få det lille extra på figurene kan du dure i vei med glitter og paljetter! Ta tilbake litt av barndommen, ja,
når me satt alle rundt kjøkkenbordet å klippet og limet 🙂 Det er KOoOS det!

 

 

 

I år har eg også latt meg friste av leire! Har laget meg et par Alvehus og disse skal frem til jul når de er ferdig malt 🙂 Som sagt; Alt tar tid så du bør starte nå, dagene, ukene og ikkje minst månedene fyker fra nå av og frem til jul! Tro meg!

 

 

 

Å perle et byggesett er da ingen kunst! Perle, stryke og monter 🙂
Ikkje stort verre enn det! Anja Takacs lærer deg dette også!

 

Pakker til pynt, eller pakker som innpakking? Vel, det velger du selv, du kan perle ganske mangen på en kveld 🙂 Eg er definitivt nødt til å perle noen flere slike gaver! Elsker de!

 

 


Eg er i allefall klar og eg har mange planer! Skal f.eks dekorere ytterdøra på utsiden! Har hele planen klart på hva som skal perles og hvordan det skal monteres, om det går knirkefritt tviler eg på, men eg er ganske sikker på at eg får det til. Du kan også fikse det! En av grunnen til at eg MÅ starte nå er at fordi når desember starter, ja da skal det bakes! Alt annet må da være ferdig 🙂 Først av alt nå skal eg strikke, må gjøre det inni mellom også. Hvis du skal gi bort strikka julegaver håper eg du allerede er gang 🙂

 

Hva enn du måtte trenge av Perler og brett, eller hvilken som helt annen hobby,
finner du all mass av inne hos Rito Garn&Hobby 🙂

 

 

LAG DEG EN KREATIV
KWELL OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg