Julekuler hele året…..Galskap, men bare litt galskap!

 

Vet`kje ka eg skal si….men det er faktisk 300 julekuler på vei hjem til meg.…Ja…julekuler!! Jula er over, eller, eg skal i allefall ikkje pynte noe mer i år – Faktisk skal jula pakkes ned nå i helga…Men julekuler er like fult på vei hit
i posten, jepp…300 stk altså...! Galskap, ja det er flere måter å se det på, men eg er enig!

Eg så noe veldig fint ei stund før jul og tenkte at DET vil eg også lage, men dessverre fant eg ikkje tiden til det,
og eg fant heller ikkje fargene eg ville ha...Derfor svippet eg innom Ali express i dag…skulle vel kanskje aldri gjort det….Det endte som du nå vet med 300 julekuler…Det som var gøy var at der fant eg Lilla, Rosa, Blå og limegrønne kuler som ikkje helt er det eg forbinder med jula, men det er akkurat de fargene eg vil ha! Sølv måtte eg også + eg plukket med meg noen julerød og mørkegrønne som eg kan bruke til jul igjen 🙂
Skal jo rydde i boden nå vettu så da får eg plass.

 

 

 

 

Irriterte meg grønn for at selgeren ikkje hadde mer igjen av de turkise….JajaAli ekspress skal ikkje noe sted så eg får følge med, tror eg har nok med de 300 nå i første omgang! Er jo ikkje sikkert eg får til å lage det eg vil lage heller….hva i alle dager skal eg da med 300 julekuler?? Anyway, julekulene eg kjøpte er kun 3 cm i dia – Altså helt perfekte! Tenker at det eg skal lage kan bli gøy å lage med ungene også etter hvert.

Hvis du pleier å shoppe julestash på romjulssalg er det jo greit å hamstre kule nå f.eks om du har planer om ny dekor til neste år 🙂 Om det er julesalg hos Ali express vet eg ikkje, men billig er det jo – Disse Julekulene er det eg har kjøpt og nå kjenner eg at det blir gøy når de kommer!
Tja, hvem vet? Kanskje det blir livlig påskepynt i år?

 

 

 

 

Fra julekuler til annen julekos! Flere ganger før jul har eg deltatt på Bunny sin julekalender, men eg var nok litt fraværende og fikk ikkje med meg at eg vant den 22. des. I dag fikk eg Flaxlodd og litt “Lykke” i posten. Ble dårlig med millioner, men lykken trenger eg så den henger eg på knippet mitt 🙂 Takk skal du ha Bunny ♥

Vel vel, nå får eg fikse litt til i morgen, da blir det altså en aldri så liten invasjon på Hobbyrommet så får
me se hva og hvor mye me skal lage – Me har jo hele dagen 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

Ps: Rocky 4 og 5 på Tv2 Zebra nå!

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Enig med deg. Dette er galskap. Jeg har prøvd. Har en hel haug små julekuler som var tenkt til ett eller annet prosjekt for x antall år siden, husker ikke nå hva det var. Ligger pent og pyntelig ubrukt i pakningene.. Ser dem hvert år når julepynten kommer frem. Og de er alt for små til å henge på treet. Tipper max 2 cm i diameter. Men tviler ikke på at du lager noe supert av dine.
      Klem fra Liv

    2. Skal vi lage sånn krans for å henge på døra nå? Jeg sier “vi”, for vi er mange som ikke klarer å la være å hive oss med på idèene dine😄

      1. Nop, er ikkje akkurat det eg har tenkt da,det eg tenker på er myyye enklere å lage 🙂 Men gudene vet, med 300 kuler kan det sikkert bli en krans også 🙂

Siste innlegg