Julesokker – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Vivian Aas

 

Nååå er det ikkje så lenge til før gangen igjen her fylles opp med juleesker! Om sånn ca 15 dager er det julepyntet og me kan tenne det første lyset…På 15 dager rekker du fint et par sokker om du trenger julesokker til julepysjen! Ååå nå kom eg på det!! Eg kjøpte meg jo nye julepysjer i fjor og sååå var eg så smart at eg pakket de ned sammen med julepyntet!! Husker søren ikkje helt hvordan de så ut…!? Så gøy!!

 

 

Designet av Vivian Aas

 

Her skal du mixe litt garn: DK + 1 tråd Lace, litt somm fløffy og deilige sokker! PT5 er nevnt som et alternativ, herlig garn til sokker (Eg har faktisk en Still LIght i det). Det er forskjellige strikkefastheter oppgitt,
så velg den som passer deg og ditt garn 😀

 

JULEMORGEN SOKKER
Bildene over
Str 35 – 46
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Trooo det eller ei, men eg sto opp kl 06:10 FØR alarmen skulle ringe og vil du ha en værrapport fra det glade vestland? Ute er det DAMstille og stjerneklart og 11 grader!! Jadda, i Bergen er det 12 gr og omtrent samme vær! Jordrasvarselet er borte, men det er fortsatt gult (det laveste) på flom, men dette ser ut for å bli beine veien til Bergen 🙂 Kunne jo ikkje bedt ombedre vær! Husker med gru her for flere år siden da eg var innlagt på Ullevæl og skulle hjem….MIDT i orkanen Olga! Det var HEAVY å lande på Sola! Me skjønte ikkje me hadde landet før piloten sa det i høytaleren!! Her grusomt!

Anyway, eg er klar, sitter her med kaffikoppen og Ingefær Shot å lader opp, trooor eg har husket alle “dubbeditter” eg skulle trenge det neste døgnet og så. Reiser hjem i 18 tiden i morgen kwell, da er eg i Stavangerca kl 22.
Dvs eg får en hel dag å surre rundt i Bergen på 🙂 Vel vel, nå må eg fikse sist erest her,du får svippe innom Snapchat i dag og i morgen, kanskje eg husker å filme litt haha (vibbedille)

 

 

HA EN STRÅLENDE
HELG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Goood tur!!! Utrolig synd jeg ikke fikk det til. Hadde gledet meg utrolig til å møte deg og Vivian.
      Hils Vivian (og Bunny) fra meg. Finn på mye gøy og kos deg.

Siste innlegg