Kan det bli søtere?? – Strikkeoppskrift

Designet av Cindy Pilon

 

Altså! Snakk om å bli mo i knærene, det er jo den skjønneste ♥ En sånn kan eg faktisk fint ha sittende her på sofaen – Hadde faktisk tatt seg meget godt ut! Oppskriften har eg selvfølgelig lagret under favoritter
så denne sklir nok galant inn på padda i løpet av dagen 😀

 

 

 

Designet av Cindy Pilon

 

Den er strikket i tjukt ullgarn (ca 50 m/50 gr) og den toves til slutt. Antar at denne strikkes rimelig kjapt 🙂 Designeren har et tilbud nå denne uka som er ganske så bra: Kjøper du denne Bunnyoppskrifta innen lørdag 12 .mars får du oppskrift nr 2 gratis 😀 Å vettu?? Ahaa hun har sååå mange flotte oppskrifter på diverse dyr,
ja og mange fine hånddukker! Eg elsker hånddukker ♥ Man trenger ikkje nødvendigvis ha smårollinger
i hus/i familien for å strikke kosedyr 😀

 

BROWN BUNNY
Bildene over
33 cm høy (sittende)

 

 

* * * *

 

 

Oj Oj som det blåser! Gardinene i skyvedøra (som selvfølgelig er åpen) blåser snart bort til naboen! Sola skinner fra skyfri himmel og det er varmt i stua! Sa eg at eg loffer rundt barføtt?? Ikkje sant!
Kjenner våren snart har slått rot her nå *bank i bordet*

Har sovet litt lite, eller nei, eg la meg ALT for sent i natt og det straffer seg. Mangler en time på normal søvnmengde så det er gode sjanser for en kwil i løpet av dagen 🙂 Men på den positive siden fikk eg gjort en del på prosjektet mitt i natt – Jadda! Har fortsatt litt småplukk som skal perles i dag og så gjenstår den strikkinga. Amira skal muligens være alene i helgen og da er planen at eg skal dit og me skal ha litt kvalitetstid, da passer det fint å ha med litt små strikkeprosjekt 😀 Derfor må eg få unnagjort perlingen før helga og det skal gå fint.

Må nok starte med litt kaldt vann på badet for å kvikne til så blir det nok bra. Først av alt skal eg bare fylle en balje med vann her i stua å sette alle de grønne plantene til vanning 🙂
Enklere sånn i steden for å ta en og en i dusjen. Easy fix i dag!

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg