Kan det friste med lekkert garn? – Nytt prosjekt?

 

O`O`O` O`la la!!! WOoOW! Det er bare å nyte, ja for det gjør eg ♥ Som du ser gikk eg litt bananas i hyllene hos Holst Garn….12 fantastiske farger som eg seriøst skal nyte ihjel 🙂 Det eneste eg kan røpe er at eg skal strikke noe med striper, skal blande inn litt hvit Titicaca som er supertynn Alpakka, ellers er det selvfølgelig…

 

 

 

 

Holst Supersoft eg skal strikke med ♥ Dette har vært mitt favorittgarn i snart 10 år, mitt første prosjekt da var Ravello, men det er ikkje den eg skal strikke nå. Har en annen “gammel” favoritt i hodet, men først er eg nødt
til å strikke noen (sikkert en del) prøvelapper før eg kan bli sikker – Enn så lenge skal eg bare
nyyyte synet mens eg tester og planlegger 🙂

 

 

 

 

Dette synet var det som møtte meg når eg åpnet pakken ♥ Snakk om sukkertøy! Bare for å ha alt på det rene; Garnet er kjøpt og betalt av undertegnede, men dette garnet anbefaler eg fra hjertet uansett 🙂

 

 

 

 

Fikk også en pakke fra Lyreco – Kjøpt selv, inn i mellom trengs det påfyll av Posca Tusjer 🙂 Nå? Tja, vet ikkje helt eg, ja hva eg skal angripe først? Hmm legge opp til en prøvelapp eller teste nye farger i tusjene…
Hmm anyway, klikker på serien min mens eg tenker.

 

 

 

NYT KWELLEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Åååh Holst jaaaa! Vet hvordan du har det. Har gått på noen kilo der. Ryddesalg cones, trenger vel ikke si mer… 1,5 erme igjen til ferdig Ravello i Coast og Supersoft, men så ble det pent vær og så skulle jeg bare prøve litt brikkevev og så er det et sømprosjekt og… Ja, du skjønner tegninga! Gleder meg til å se hva du skal kreere i de nyankomne Holstene 🙂

    2. Såååå fina färger på dina garn nystan, det är så man blir så sugen på att köpa och sticka något, jag får ta och kolla runt lite.
      Önskar dig en fin sommar dag
      Myrica

Siste innlegg