Kan jeg spørre om en ting?


Sitter her å funderer litt, ja sånn som eg ganske ofte gjør. Det eg lurer litt på er f.eks hva som er grunnen til at du klikker deg inn på en bestemt blogg? Klikker du deg inn fordi vedkomne har en fristende overskift eller fint bilde? Eller fordi du har lest bloggen lenge og liker stort sett det meste av hva som popper opp? Kanskje du leser en blogg fordi alle andre leser den? Fordi den ligger høyt oppe på Topplista? Ja for da må den vel være bra?
Veeel, akkurat det kan diskuteres hehe Eller, klikker du deg stort sett inn hvis det f.eks er
en konkurranse eller Give Away på gang?

Eg merker jo veldig godt forskjell når eg legger ut en Give Away f.eks, ja da kan eg fort få opp i et par hundre kommentarer, misforstå meg riktig – for det er jo veldig gøy da, meeeen når eg lager til en Give Away så er det jo for meg en måte å TAKKE alle dere som daglig klikke dere inn til meg og ikkje til noen som KUN ene alene klikker seg inn fordi det er noe å hente haha Ja eg vet, det er jo umulig å styre, men det er jo nesten som når du har jobbet deg mot et mål eller en premie og så kommer det noen å snapper den rett foran nesa di!*ler* For det skal du vite, hadde eg hatt muligheten så hadde eg jo gitt hver og en av dere noe fint.

Nå er eg så heldig at eg har flere eg kan sende en mail til å spørre om de har lyst å stille med en premie, hadde eg vært veldig Ukritisk så hadde eg hatt et hav, men eg holder på det eg alltid har sagt: Skal eg reklamere for noe her inne så skal det på en eller annen måte henge sammen med strikkingens verden, ja det hadde virket litt MALplassert å fortalt deg om hvor du kunne få lagt de lekreste vippene henne, eller hva med SprayTan? *ler hjertelig* Dessuten er eg opptatt av at DU også kan få gleden av mine privilegier, Anyway, eg sendte avgårde en slik mail for et par dager siden KUN fordi eg syns du fortjener en mulighet til å vinne noe flott, ja for dette ER flott og eg gleder meg virkelig 🙂 Fikk nettopp en sånn sendingsmelding på at pakken, jepp den er i lufta 🙂

Da satser eg muligens på en Give Away i løpet av helga? Eller, det er jo ingen post i morgen, det er vel også noe labert med postpakker på lørdagene? Hmm Vel vel, pakken er på vei og det blir en velfortjent Give Away så fort den er i hus så håper eg jo at DU er en av de som vinner “kappløpet”

 

 

 

 

GLED DEG!

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

36 kommentarer
    1. Jeg leser din blogg fordi jeg liker dine betraktninger, og ditt lyse syn på livet, tross sykdom. Heier på deg!

    2. Jeg leser bloggen din fordi jeg liker deg. Enkelt og greit.
      Ha en fin helg.
      Klem

    3. Leser ikke så mange blogger, jeg. Din, Janne Nordvang sin, Pappahjerte og Kona til er vel de eneste. Mest fordi det er sånn passe med hverdagsskriblerier og litt tema i skjønn forening. Blir fort lei av blogger med masse reklame og ting som ikke interesserer meg, men lett “hverdagsunderholdning” med litt tema er kos og hverdag nok for meg.

      1. God kveld🎈 leser bloggen din daglig🌷 positiv og flott dame med føttene godt planta på jorda 👍 strikkeglad som jeg er, så er bloggen din en herlig inspirasjon😊

    4. De fleste bloggene leser jeg fordi de gir eg “godfølelsen”, sånn som din. Hverdagsskriblerier, ting som opptar bloggeren, tips og triks osv, Det er de bloggene jeg elsker 🙂

      Så er det et par blogger jeg bare må lese,sånn på lik linje med Se og Hør 😛

      Ha en finfin 17 mai 🙂

    5. Jeg leser din blogg av flere grunner *S* Jeg fant deg via en strikkegruppe på Facebook og fortsatte å ‘lese deg’ fordi vi har så mye til felles *S*

      Vi er begge kronikere, liker å strikke, sjekke ut nye mønstre og designere . . OSV . .

      Fra mønstrene du deler får jeg inspirasjon *S* Blir som regel en fasong eller deler av en fasong eller mønstring jeg liker som jeg ‘blander inn’ i egne prosjekter *S*

      Jeg liker din blogg fordi du ikke er ‘enspora’ *S* Du snakker ikke ‘bare’ strikking, du tar opp ting som opptar deg ‘utenfor’ også *S* Som ‘plantelivet på terrassen’, Copyright, Livet som forelder osv . .

      Jeg følger din og en annen blogg *S* Mad Man Knitting *S* begge strikkerelaterte *S* (Ser du tegninga *S*) Jeg følger absolutt ikke med på topplasseringer og andre ‘bloggerlister’ *S*

    6. Leser bloggen din fordi den er ærlig og hverdagslig – med garn/strikking som en rød tråd. Fulgte en annen blogg som også dreide seg om hverdag, livet og en hobby jeg er opptatt av, men den bloggen ble lagt ned. Så nå er du den eneste i “min verden” – hver dag 😎
      Ønsker deg og dine en koselig 17.mai – med deilig strikking 😉

    7. Også jeg liker å få strikketips av deg. Jeg har kjøpt flere mønster presentert via deg, også noen gratisoppskrifter og er veldig fornøyd med at du leter etter gode ideer. Du har tilogmed neeesten fått meg til å forsøke meg på engelske oppskrifter….
      Ellers er jeg veldig svak for hverdagsbetraktningene dine og beundrer din evne til å formidle optimisme til tross for at du er ‘dødssliten’ mange ganger. Det har jeg stor respekt for og blir rett og slett glad i deg ❤️

    8. Heisann

      Har fulgt deg i mange år, «fant» deg på Hobbyboden. Elsker din kreativitet og fargeglede, du er ei dame med krutt, og du skriver så flott om alt fra oppskrifter til hverdagslige ting.
      Jeg er ikke så flink til å kommentere men du skal vite at jeg liker bloggen din veldig godt.

      Klem fra meg 💕

    9. Jeg leser bloggen din rett og slett fordi jeg liker måten du skriver på og har alltid masse fine tips til både oppskrifter, garn og masse annet gøy😀 har lest bloggen din hver dag nå det siste 1,5 år nå, og gleder meg hver dag til å lese den😊 og så er du jo ei nydelig og postitivt solstråle😀

    10. Liker å stikke innom bloggen din fordi du er som du er. Ingen filter. Ærlig hverdagsblogg. Du skriver om deg og dine. Sender ut en sinnasky i ny og ne, alltid på sin plass. Du finner de flotteste strikkeoppskrifter, som du villig viser fram. Du har kreert noen stilige jakker. Blir glad av å lese bloggen din. Du tar livet på strak arm, enten det går opp eller ned.
      Følger ikke så mange andre bloggere, kun Pappahjertet og Kona til.
      Ha en fin 17. Mai🇳🇴

    11. Hvorfor leser jeg enkelte blogger ? Det starter vel med at man leter etter litt strikkeinspirasjon og finner du noe du liker så hilser du innom igjen og igjen. Det blir som du stikker innom en god venninne på te. Jeg har fulgt deg i mange år, og mulig det var før sønnen din begynte på skolen. Like overraska hver gang du henter frem gamle ting … Tenker da oj tiden går. Fort.
      Give away er fristende …

      Ha en fin 17. Mai feiring .. Hilse nok innom igjen snart

    12. Eg er innom bloggen kvar gong du legg ut på facebooksida, er så nysgjerrig på strikkeoppskriftene. Så er det jau triveleg og lese om kvardagslivet ditt, utan all verdens “filter”. Eg er ikkje nokon blogglesar – men, din får eg med meg.
      God 17.mai!

    13. Må bare ha min dose av bloggen din jevnlig. Har fulgt deg siden hobbyboden. Du har masse ideer til nye og gamle ting å lage, for ikke å glemme alle garn sortene. Og ja jeg er med på å tømme holdt for garn 😂 har to pakker med herligheter på vei. Så tusen takk for *praten* nesten daglig. Det er en god peptalk å få med inspirasjoner❤️

    14. Hei!
      Det er en stund siden jeg har kommentert her no, men jeg følger med på bloggen din hver dag. Har ikke så mange andre jeg følger fast. Jeg liker bloggen din pga dine betraktninger rundt strikking/hekling og rundt ting som skjer i livet ditt. Aller mest har jeg sans for din evne til å glede deg over de små tingene i hverdagen!

    15. Jeg leser bloggen din fordi du dukker opp på ei strikkeside.
      Du har mye fint å komme med. Det er ikke “give aways” som får meg til å lese blogger.

      Ha en fin 17 mai, and keep up the good work 😉

    16. Jeg leser bloggen din hver dag. Og er inne flere ganger hver dag for å se om du har lagt ut nytt innlegg.
      Jeg leser bloggen din fordi du skriver bra, har masse flotte tanker og betraktninger om alt mulig, og det skinner gjennom at du er et godt menneske. Det betyr masse for meg. Du virker ekte, ikke påtatt. Jeg følger noen få blogger, det er oftest hverdagsblogg og noen som har med hekling strikking å gjøre.
      Etter å ha lest bloggen din i flere år, har jeg i år “turt” å strikke både gensre og læsta! Det hadde jeg ikke trodd jeg kunne få til!
      Så takk for dine betraktninger og at du deler av ditt liv og din flotte familien med oss. Jeg har ofte tenkt å svare på noe av det du skriver, men lar meg stoppe av at jeg tenker det ikke har noen betydning…

      1. Tusen Takk skal du ha <3 Du må aldri tenke at det ikkje har noen betydning <3 Eg leser alltid alle kommentarene og de betyr ganske mye for meg <3 Så gøy at du har fått strikke både genser og sokker!! Eg elsker å strikke sokker, meeen sliter alltid med sokk noe 2 hehe Kos deg og ha en flott 17.mai 🙂

        1. Takk😊
          Jeg lærte meg å strikke magic loop, da får jeg begge på en gang. Hvis ikke vil de ikke bli like store hos meg. Har ønsket å lære meg å strikke læster siden jeg var lita, men har trodd det var for spesielt flinke folk😂 nå har jeg strikket 12 par på to måneder. Det er jo så morro. Neste er å få til mønster.
          Ønsker deg og dine en fin 17.mai

    17. Hei. Jeg ser innom til deg hver gang jeg ser du har lagt ut noe eller noe du har skrevet. Det er alltid artig å lese bloggen din pga du skriver så knakede godt.
      Ser du som du er ei skikkellig god jente.
      Nå må du og dine ha en fin 17 mai. Jeg skal sitte og se på barnetoget på TV.
      Ha en fin kveld.

    18. Er innpm bare en blogg, og det er din. Må bare innom her. Herlige dame.. Ønsker deg og dine en flott 17 mai.

    19. Heisann. Leser i grunnen få blogger men din får jeg med meg😀 har forresten blitt hekt på podcast, mangen kjekke der, då kan jeg strikke og høre samtidig😉Ha ein goe 17 mai🇳🇴

    20. Jeg leser ikke så mange blogger, men din leser jeg stort sett hver dag.
      Tror det er for at din blogg dukker opp på Facebook, og da er det lett å gå inn på den 🙂
      Ha en fin 17. mai!

    21. Eg lese bloggen din, for at eg har kjent deg i mange år, for strikketreffene her i Stavanger. Og så e du ærlig med det du skrive, og ikke minst at du elske å strikke, som eg og gjør 😃. Bloggen din e eg vel innom nesten daglig, og det e den einaste eg lese og. Ha en riktig god 17.mai 🇳🇴 Imorgen. Stor klem fra meg. Me skulle vel snart ha truffet igjen 😎. Hilsen fra Jorunn

    22. Jeg leser tre blogger fast… Og de er veldig ulike. Det er din, Nina sprell lvende og Caroline berg eriksen. Har lest alle i mange år. Jeg er opptatt av strikking, sunn mat,interiør dyr og litt lokale saker… Så da er disse akkurat innenfor mitt interessefelt… Og så er det noe med å ha fulgt noen over så lang tid.. En må liksom lese.

    23. jeg har sett bloggen din på FB lenge, og de første gangene jeg leste var det fordi overskrifta trigga meg. Etterhvert har jeg lest bloggene oftere, rett og slett fordi jeg liker måten du uttrykker deg på, og tilnærmer deg ting på.

    24. Din blogg var noe av det første jeg oppdaget i denne blogg verdenen. Og jeg har fulgt deg trofast siden. Dine betraktninger er de eneste jeg følger fast, og som jeg er innom hver dag. Må innrømme at jeg ikke er enig i alt du skriver, men det må være lov. Har kjøpt mange oppskrifter fra tips du legger ut. Så takk for at du gidder å dele.» Keep on the good work».

    25. Jeg forsøker å få lest bloggen din hver dag. Ikke alltid jeg har tid så da tar jeg ett skippertak når jeg er inne og leser. Kommenterer ikke så ofte for det er så knotete fra tlf.

    26. Hei.
      Jeg har fulgt bloggen din i mange år. Jeg syns du har en hærlig måte og si tng på. Jeg har aldri noensinne lagt en kommentar på en eneste blogg, før nå.
      Du har en måte å inspirere meg på. Har strikket engelske mønstre fordi du har sagt prøv da vel.
      Så jeg må bare takk og håper du fortsetter i samme spor som du har gjort.
      jeg er også ufør og kjenner meg igjen i mye av det du sier ..

      1. Så kjekt å høre <3 Det setter eg stor pris på 🙂 Gøy at du har prøvd deg på engelske mønster for nå har du jo en hel verden foran deg med uante mengder flotte oppskrifter 🙂

        Kos deg og ha en deilig lørdag 🙂

    27. Hei! Jeg leser bloggen din først og fremst fordi du har leita opp mange kule oppskrifter! Liker din smak.
      Du har også mange bra forklaringer på ulike strikketeknikker, det gir meg lyst til å prøve dem ut 😀👍
      Ellers liker jeg å lese dine betraktninger rundt mangt og mye. Ikke alltid enig med deg, men liker din måte å se på verden 🌞

    28. Jeg er en av de som har fulgt deg siden tiden på Hobbyboden. Ja og ikke å forglemme et par strikketreff i Tananger så jeg føler jo du er en gammel venn.
      Dette er den eneste bloggen jeg leser ganske fast, ellers så er det mere tilfeldig hvilke innlegg jeg ellers detter borti.
      Jeg liker bloggen din fordi jeg liker; måten du uttrykker deg på, dine betraktninger om hverdagslivet og om både små og store ting, du er ikke redd for å utlevere deg selv……..du er dønn ærlig. Kikker også litt på oppskriftene og henter inspirasjon.
      Men jeg er ikke flink å kommentere😊

    29. Hei! Er innom bloggen din hver dag! Liker det du skriver, og mang en oppskrift har blitt lagret ( og strikket)!
      Nå er det Ravello som ligger høyt på lista!
      Er alt for dårlig til å legge igjen kommentar, men det går det jo an å gjøre noe med 😊
      Ha en fin helg!

    30. Jeg leser blogger av forskjellige grunner. Håndarbeidsblogger, som din, fordi jeg liker og lese om håndarbeid, få ideer og sånn. Det er svært sjelden jeg henter gratis mønster, og jeg legger heller ikke igjen kommentar på give away om jeg ikke legger igjen kommentar ellers.

Siste innlegg