Kan man stryke seg ihjel?

Reklame | Rito Hobby

 

Etter et iherdig forsøk på litt husmorsyssler (Som å ta ferdig middag ut av fryseren og henge opp en maskin håndklær) på formiddagen stasjonærte eg meg selv inne på Hobbyrommet. Hadde bestemt meg for å komme
i mål med noe eg etter hvert syns ble et evighetsprosjekt! 72 små deler skulle strykes en og en, begge sider flere ganger før hver og en skulle bøyes og dyppes i kaldt vann å legges til tørke…ja og sånn går no dagan
*ler*

 

 

 

 

Når alt var strøket, bøyd og ferdig duppet måtte eg ha meg en pause…for så var det dags for å fyre opp limpistolen for nå skulle jo en og en liten “brikke”

 

 

 

 

…monteres…! Jadda, lukter svidde fingertupper! Nå skal alle disse delen monteres videre så få eg sjå hvordan dette blir til slutt….! Meningen er å ha det hele til pynt ute ved inngangen gjennom våren og sommeren…
Jadda, neida så…Tror bare eg tar å camper…

 

 

 

 

…HER eg, for resten av kwellen!

Pr nu opptar Russedressen 1/3 av skivebordet, men uansett må eg ha noe smått dill å pause med. Tenker eg skal gi den dressen noen strøk nå i kwell så får eg sjå. Uansett er planen å komme seg tidlig i seng for i morgen er meningen at eg skal komme meg til frisøren kl 11:00!

 

Alt av HAMA MIDI perler får eg fra Rito Hobby – MEN, om du ikkje er såååå interressert Hama perler så kan eg VIRKELIG anbefale deg å bli med på VÅRRENGJØRINGEN hos Rito! O`la la! Der kan du virkelig gjøre noen gode kupp uansett hvilken hobby du måtte ha, selv om det bare er strikking som er tingen
Bare nevner det i forbifarten på vei tilbake til Hobbyrommet 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Hei. Hvis du investerer i en silikon spatela som brukes til makeup, vil du spare fingertuppene for mye vondt.

Siste innlegg