Kjappe Riller – Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Solenn Couix-Loarer / Foto: Vibbedille

 

På nesten alt du kan tenke deg blir det servert “Kjappe Løsninger”. En kjapp løsning på noe som er et problem eller behov er ikkje alltid det du bør søke etter om du vil ha noe varig. Prosjektene i dette innlegget er også kjappe, veldig kjappe hvis du f.eks sammenligner med et alternativ *ler* MEN!! Som oftes funker kun kjappe løsninger inntil noe mer varig er på plass, dette gjelder ikkje disse prosjektene, disse må du i såfall slite ut for å bli kvitt. Dvs; Strikker du disse som julegaver så har du gitt en meget bra gave 😀 Det beste er at du strikker de på ei lita kwellsstund og du kan der med strikke mange, ja så mange som du orker 😀 Det aller aller beste?
Alle oppskriften er gratis og du kan starte med én gang!

 

PLUVIÔSE 
Bildet over
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Brooke T. Higgins/ Foto: Vibbedille

 

Denne lua f.eks- Kan jo godt være at du allerede har strikket den?
Det er den enkleste og kjappeste, men også ei av de beste å ha på seg!

 

TYCHUS
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Julia Vaconsin / Foto: Vibbedille

 

Ser mange strikker slike som dette i bomull, det funker fint, men er det for å “samle” sikkel på de små vil eg anbefale å strikke den i ull. Da blir ikkje småttisen så kaldt rundt halsen. Eg strikke denne over her + flere i Bugga faktisk til Trym da han ble omtalt som BabyJr her på bloggen….nå er han 10 og trenger ingen “Bib” lenger 😀

 

KERCHIEF BIB
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Gårsdagen ble ganske så sløv, formen er ikkje helt på plass gitt. Sov masse i går, men fikk da surret litt på Hobbyrommet likevel. Prøvde på noe nytt og endte opp med dette:

 

 

Dette er jo det første med alle sine feil og mangler
så det har eg på meg ennå, ble ganske så søtt 🙂

 

 

 

 

Bare fortsatt og de ble bedre og bedre, prøver med diverse perler så får eg se hvor det ender. La ut noen nye Armbånd Serier i går med StrikkeTema, du kan se de HER INNE 😀

Har ikkje de store planene for dagen, formen er ikkje helt på plass. Har lovet mor mi at eg skal gå på apoteket for henne, eg skal uansett ned på posten så det går nok fint. I morgen skal eg til frisøren så eg må bare finne tilbake til en bedre form.

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Huff, ikke greit når ikke formen er god, masse god bedring til deg ♥
      Formen er ikke så god her heller, så føler virkelig med deg.
      Rillestrikk synes jeg er kjedelig, men det så jo riktig fint ut de tingene du har lagt ut i dag. Det ga meg noen idéer til jul. Så nå skal jeg jammen tråle garnlageret mitt og strikke julegaver. Tusen takk for inspirasjon ♥
      Varme klemmer ♥

Siste innlegg