Kjappe Tøfler og Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Katerina Mushyn

 

Enklere tøfler enn dette får du ikkje, dessuten er de rimelig kjappe og slettes ingen kunst å strikke 🙂 Du trenger kun 2 pinner eller en rundtpinne, 2 farger, strikkefasthet 23 m og så strikker du en haug med forkorta rekker –
Nål og Tråd – Vips og du har herlig tøfler til alle som vil ha 🙂 Foruten en enkel oppskrift følger det også med en TutorialVideo som forklarer veldig godt hvordan du skal strikke. Om oppskriften er på engelsk, russisk eller norsk spiller ingen rolle så lenge du kan se hva som skal gjøres – Easy Peasy 🙂 Eneste eg ville endret på var garnet, ikkje strikk tøfler i acryl, men velg heller et garn som i allefall er lunt og slitesterkt 🙂

 

 

Designet av Katerina Mushyn

 

Syns de er ganske så snaisne disse her, dessuten er det jo gode tøfler nå fremover når det blir varmere i været,
ja litt sånn sommertøfler på en måte 🙂

 

TWO-COLOR SLIPPERS
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Mandag og endelig en vanlig uke igjen! Har egentlig lite planer foruten å kjører litt hit og dit i kwell. Ellers venter eg bare på hentemeldingen fra PostNord slik at eg kan hente hjem alle glassene og få på plass alle perlene 🙂 Den er kommet til Stavanger og forventes ut hit i ettermiddag. Etter å ha perlet en hel helg tror eg bare eg skal strikke i dag, må en svippas ned på butikken også, men tar alt i sammen slengen når pakken skal hentes 🙂

Tror bare eg stikker på kjøkkenet å lager meg ei skål med havregrøt for å kickstarte dagen 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD
DAG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂
Fortsatt like røykfri!

4 kommentarer

Siste innlegg