Kjenner du en småttis? -Strikkeoppskrift

Designet av Richard Boxhall

 

Perfekt til en liten som elsker tøffe gravemaskin og andre store biler!
Tøffe mønster, så her skåret du poeng om du treffer blink 🙂

 

 

 

Designet av Richard Boxhall

 

Dette var jo faktisk en perfekt gravemaskin! I oppskriften får du mønster på hele 3 slike type biler! Stilig!
Nå er det bare å sette i sving, du rekker det om du skulle trenge en julegave eller 2 🙂

 

GOODNIGHT, GOODNIGHT CONSTRUCTION SITE
Bildene over
Str barn

 

 

 

* * * *

 

 

 

Jaggu man kom eg meg ut av senga kl 07:00!! Måtte virkelig ta meg i nakken for å ikkje dorme 2 min til….
DA hadde eg garantert sovnet poff igjen! Kjenner forresten at det mest idiotiske eg har gjort på lenge var å spise pinnekjøtt i går kwell….! Har visst i maaange år at det er dumt å spise…men, så er det noe med det da…Man ER sulten og så får eg da denne tallerken rett foran meg…! Var heller ikkje mye eg spiste, men det er ikkje alltid at mengden har noe å si så lenge man likevel har smakt…sukk…Eg pleier alltid være forsiktig med hva eg spiser, spesielt dagen før en tur….Å ja da, sitter her kledd i ull og skal ut på tur før planen er å hive meg rundt på kjøkkenet etterpå 🙂

Litt “spent” i dag, fikk nye jakke hjem i går…En som er god og varm 🙂 “Vanlige” turjakker er jo ikkje varme-varme selv om eg ikkje fryser, men en lett dunjakke er god og varm uten for mange lag under 🙂

 

Været er….la oss nå se….

 

 

…sånn ca sånn! ⇑
Bedre blir det ikkje, blikkstille og fortsatt stjerneklart ♥ -3 og sånn skal det være utover dagen.
Blir en frisk og flott tur, det er eg sikker på 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. nydelig morgen hos deg :=)og tur ut blir kjekt ,da må en varm jakke til .Hua var skikkelig fin rekner med att det er brodert på ellers blir det vel lange tråder å tvinne .
      Her er helgevasken tatt,skal på konsert med yngste datter ,hun ville gi ho mor ei gave og ha en mor-datter date ,vi skal høre på Rein Alexander og Anite Skorgan

Siste innlegg