Kjole med lommer – Oppskrift med store størrelser

Designet av Courtney A. Clark

 

Er man glad i å bruke kjoler er det jo ikkje mulig å ha for mange i skapet, sant? Nå har du mulighet til å hekle deg en, det er noe eg aldri har gjort…har aldri brukt hekling til klær, da går det helst i småting og ikkje minst lappetepper 🙂 Dessuten kan jo en kjole med gode lommer være greit om man ikkje er en veskeperson…
eg har vesker, men bruker de sjeldent om ikkje strikketøyet er med.

 

 

 

Designet av Courtney A. Clark

 

Garnet som er bruker en blanding av bambus og lin, herlig til en sommerkjole, men eg vil tro at det er herlig uansett. En kjole i lin vil jo henge fint uten å “rege”? Bare en tanke. Frem med ei tynn heklenål
(2,75 mm) og fix deg en kjole 🙂

 

PIPER POCKET DRESS
Bildene over
Str fra 68 cm til 157 cm i overvidde
Hekleoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Tror du søren ikkje eg våknet halv 7 i dag også? Heldigvis lå eg å irriterte meg lenge nok for eg sovnet og våknet av alarmen kl 9 🙂 Nice! Trengte det etter 2 netter med max 5 timer, det blir for lite.

Mulig eg strekker meg til å vaske en maskin med klær eller 2 i dag, men det får bli det hele tenker eg…Ali skal lage pizza så da slipper eg å tenke på mat. Inni mellom blir det en tur på Hobbyrommet for litt fri flyt, skal slenge et “brett” i ovnen etter på med figurer som ble til i natt 🙂 Mor mi er her på ferie ennå så eg murer meg ikkje inne på Hobbyrommet hele dagen, men benytter meg når hun kwiler eller sover 🙂

 

 

 

 

Har laget noen flere pinneholdere, men får de ikkje ferdig før pakken eg venter på lander….eg er nemligen tom for lakk…får heller ikkje montert de før lakken er på plass. Gjør ingenting, eg får bare ta en lakkedag over helga. Eg liker jo å få det lakket, montert og pakket etter hvert, men hva skal man vel gjøre når posten plutselig bruker uhorvelig mange dager på noe de vanligvis klarer på 3…*venter tålmodig*

 

 

 

LAG DEG EN
FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Kjolen var lekker,ikke noe vanskelig,blir nok kjøpt den oppskrifta der ja. Figurene er herlige.Du er flink.🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

Siste innlegg