KJOLE? TUNIKA? TOPP? – DITT VALG!

Designet av Churchmouse Yarns and Teas

Aha dette blir jo fullstendig perfekt nå til våren og sommeren! Mange størrelser, opp i ganske store i overvidde + du kan velge i hele 4 lengder! Skikkelig gøy og eg falt skikkelig hardt for den øverste her, altså den lengste 🙂 ELSKER jo strikkekjoler, men også tunikaen under her var rimelig herlig 🙂

Velg den garnkvaliteten du ønsker, eg har lyst på en i Lin 🙂 Bare forhold deg til strikkefastheten som er 22m/32 row så går det nok strålende 🙂

 

Designet av Churchmouse Yarns and Teas

 

Designet av Churchmouse Yarns and Teas

Både toppen over her og en som er litt lengre er også inkl i oppskriften 🙂

 

SLEEVELESS SLIPOVER
Bildene Over
8 størrelser og 4 lengder
Opp til 140 cm i brystvidde

 

* * * *

Når Blogg.no har litt tekniske problemer på morgenkwisten faller rutinene mine litt i staver, men nå er tydeligvis alt oppe å går igjen 🙂 Der med ble det bare strikking og Netflix frem til eg skulle på sykehuset. Hadde time på Nyremedisinsk Avd og det gikk greit, prøvene henger på det samme så eg er satt opp til ny kontroll + at det nå er blitt søkt om noen veldig “sterke” Omega “piller”. Det kan gjøre godt på så mangt også ting som ikkje helt stemmer i min kropp, får svar om 2-3 uker om eg får det innvilget og dekket 🙂 Spennende 🙂

Hadde time midt i rushet så det at me etterpå skulle ned på NoSmoke Butikken i Hillevåg en tur tok ganske bra med tid, men nå har eg en ny Juice i hus og kan fortsette mitt røykfrie liv! Ahaaa det er så DIGG å si det 🙂 Kan virkelig anbefale det på det varmeste!! Skal også ut en tur på fredag å snope litt siden me hadde
litt dårlig tid i dag. Skal teste noen flere smaker å se om eg finner noe snadder.

Om en liten time skal eg svippe Dib ut på trening, blir ei lang trening i dag! 4 timer spesialtrening så eg tenker han er ganske pompet når han kommer hjem 🙂
For min del blir det nok en rolig kwell 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
FINE KWELLEN

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg